دانلود دینامیت 29 مارس 2023

دانلود دینامیت 29 مارس 2023

دانلود دینامیت 29 مارس 2023 با لینک مستقیم

روش های خرید فایل 720p اورجینال تضمینی

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : دهم فروردین

درباره شو

دانلود دینامیت 29 مارس 2023 : قسمت AEW Dynamite در 22 مارس 2023، بازگشت آدام کول درون رینگ و مسابقه قهرمانی IWGP ایالات متحده را به نمایش می گذارد.آدام کول با یک مسابقه انفرادی مقابل دنیل گارسیا به رینگ بازخواهد گشت. کنی امگا از عنوان IWGP آمریکا در برابر جف کاب دفاع خواهد کرد. مت هاردی در مقابل جک پری پسر جنگلی بازی خواهد کرد.

باشگاه رزمی بلکپول در یک مسابقه سه گانه با قلعه دالتون و پسران برخورد خواهد کرد. Orange Cassidy همچنین از عنوان AEW International در برابر The Butcher دفاع خواهد کرد. علاوه بر این، روبی سوهو در مقابل ویلو نایتینگل نیز اعلام شده است. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی AEW Dynamite در 29 مارس 2023، زیر را بخوانید.

آدام کول در مقابل دنیل گارسیا

هفته گذشته در Dynamite، آدام کول قصد داشت یک مسابقه برگشت درون رینگ را اعلام کند که توسط دنیل گارسیا قطع شد. پس از آن مسابقه ای بین آنها برای چهارشنبه هفته جاری اعلام شد. این اولین مسابقه آدام کول پس از رویداد درب ممنوعه 2022 PPV خواهد بود. آیا او می تواند یک بازگشت پیروزمندانه داشته باشد؟

کنی امگا در مقابل جف کاب – مسابقات قهرمانی آمریکا در IWGP

پس از اجرای یک نمایش کلاسیک با El Hijo del Vikingo، کنی امگا قرار است از عنوان IWGP آمریکا در برابر جف کاب در سنت لوئیس دفاع کند. خود تونی خان این مسابقه را در توییتر اعلام کرد. این مسابقه پس از آن تنظیم شد. که Kenny Omega یک تبلیغ علیه جف کاب را پس از NJPW New Year Dash در ژانویه امسال قطع کرد. امگا با کازوچیکا اوکادا همکاری کرد. تا کاب و آرون هناره را شکست دهد. کاب اینجاست تا عنوان را به NJPW برگرداند. آیا او قادر به انجام این کار خواهد بود؟

Orange Cassidy vs. The Butcher – مسابقات بین المللی AEW

اورنج کسیدی پس از دفاع موفق از عنوان بین المللی در برابر جف جارت، آماده است تا آن را در برابر رقیب دیرینه خود بوچر قرار دهد. آیا دومی قهرمان جدید خواهد شد یا نارنجی کسیدی به سلطنت عنوان خود ادامه خواهد داد؟

مت هاردی در مقابل بوی جک پری

مت هاردی از The Firm آماده است تا در مقابل جک پری پسر جنگلی قرار بگیرد. او چهارشنبه هفته جاری تلاش خواهد کرد تا روند شکست های خود را بشکند. مت هاردی اخیراً یک مسابقه را به هوک باخت. آیا او می تواند متحد خود پسر جنگلی را شکست دهد؟

روبی سوهو در مقابل ویلو نایتینگل

روبی سوهو از The Outcast در یک مسابقه انفرادی با ویلو نایتینگل روبرو خواهد شد. Outcasts به هدف قرار دادن بخش زنان AEW ادامه می دهد. سوهو قبلا گفته بود که انرژی مثبت زیادی فقط با بودن در کنار ویلو نایتینگل دریافت کرده است. بنابراین، اکنون جالب خواهد بود که ببینیم وقتی او در Dynamite با او روبرو می شود، اوضاع چگونه پیش می رود.

باشگاه رزمی بلک پول در مقابل قلعه دالتون و پسران

جان موکسلی، ویلر یوتا و کلودیو کاستانولی از BCC برای اولین بار در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره با The Boys & Dalton Castle روبرو خواهند شد. BCC با Hangman Adam Page، Dark Order و همچنین The Elite اختلاف داشته است. پس آیا هیچ کدام از آنها در این مسابقه دخالت می کنند؟

روش دانلود

دانلود دینامیت 29 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.