دانلود دینامیت 5 آوریل 2023

دانلود دینامیت 5 آوریل 2023 با لینک مستقیم

روش های خرید فایل 720p اورجینال تضمینی

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : هفدهم فروردین

درباره شو

دانلود دینامیت 5 آوریل 2023 : قسمت AEW Dynamite در تاریخ 5 آوریل 2023، یک قسمت پشته ای خواهد بود زیرا در مجموع دارای چهار مسابقه عنوان است.FTR کار خود را در AEW در مسیر بازی The Gunns برای AEW Tag Team قرار خواهد داد. House of Black از عنوان سه نفره مقابل Orange Cassidy & Best Friends دفاع خواهد کرد. ایتن پیج هوک را برای عنوان FTW به چالش خواهد کشید.

در حالی که ریهو برای عنوان دیواز AEW با جیمی هایتر روبرو خواهد شد. ریکی استارکس در مقابل جویس رابینسون و سامی گوارا در مقابل کوماندر نیز بازی خواهند کرد. علاوه بر این، روز MJF و یک بخش برای Blackpool Combat Club نیز اعلام شده است. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی AEW Dynamite در 5 مارس 2023، زیر را بخوانید.

The Gunns vs FTR – FTR Leaves AEW If They Lose

در قسمت 22 مارس Dynamite، FTR The Gunns را برای عناوین تگ تیم AEW به چالش کشید. اسلحه ها حاضر نبودند که به آنها ضربه بزنند زیرا قبلاً FTR را در اوایل سال جاری شکست داده بودند. تنها زمانی که FTR به آنها پیشنهاد داد که حرفه خود را در AEW به خطر بیندازند، The Gunns به آنها امتیاز داد. آیا FTR می تواند حرفه AEW خود را نجات دهد؟

Riho vs Jamie Hayter

ریهو قهرمان سابق دیواز AEW اخیراً در فرم قرمز داغ قرار گرفته است زیرا چندین برد متوالی را به دست آورده است. در نتیجه، او با تایید در نسخه 27 مارس AEW: Dark Elevation. که در این چهارشنبه برای عنوان قهرمانی با جیمی هایتر روبرو خواهد شد، به رتبه‌بندی صعود کرد. آیا ریهو می تواند دوباره قهرمان شود؟

Hook vs Ethan Page

دعوای هوک با شرکت همچنان ادامه دارد زیرا او این چهارشنبه عنوان FTW را در برابر ایتن پیج قرار خواهد داد. هوک قبلا استوکلی هاتاوی و مت هاردی را شکست داده است. هرید در اپیزود 31 مارس AEW Rampage فاش کرد که قراردادی را برای مسابقه بین هوک و پیج آماده کرده است. هنگامی که پیج در حال امضای قرارداد بود. هاردی پوزخندی روی صورتش داشت که نشان می داد هاردی یک بند در قرارداد گذاشته است. این قرارداد چه تاثیری روی پیج خواهد داشت؟

House of Black vs Orange Cassidy & Best Friends

هفته گذشته در AEW Rampage، تایید شد که House of Black از عناوین سه‌گانه AEW World در برابر Orange Cassidy & Best Friends دفاع خواهد کرد. Malakai & Black & Brody King در یک مسابقه تگ تیمی با Beretta & Taylor روبرو شدند. که با رد صلاحیت به پایان رسید. آنها پس از پایان مسابقه به حمله به بهترین دوستان ادامه می دهند. نارنجی کسیدی نیز زمانی که بادی ماتیوز سعی کرد سیو را انجام دهد. توسط بادی ماتئوس از زمین خارج شد. این دو تیم اکنون در یک مسابقه سه گانه با عنوان روی خط به مصاف هم خواهند رفت.

Ricky Starks vs Juice Robinson

ریکی استارکس از زمانی که جویس رابینسون در قسمت 8 مارس Dynamite به او حمله کرد. سعی کرد با او مبارزه کند. استارکس تقریباً در 25 مارس دینامیت رابینسون را به دست گرفت. اما رابینسون فرار کرد. او بعداً فاش کرد که می‌خواهد با ریکی استارکس در نیویورک روبرو شود. تا مسابقه را برای قسمت این هفته تنظیم کند. آیا استارکس می تواند انتقام خود را بگیرد؟

چه چیز دیگری اعلام می شود؟

سامی گوارا پس از اینکه هفته گذشته کونوسوکه تاکشیتا را شکست داد در یک مسابقه انفرادی به مصاف کوماندر خواهد رفت.

قهرمان جهانی AEW MJF روز MJF را در زادگاهش لانگ آیلند جشن خواهد گرفت. این مسابقه زمانی برگزار می شود که MJF با تهدیدی از سوی سه رقیب جک پری، سامی گوارا و داربی آلین مواجه است. آن خط داستانی چگونه ادامه خواهد داشت؟

مبارزه بلکپول پس از بازگشت برایان دانیلسون در هفته گذشته برای پیوستن به آخرین فعالیت های پاشنه اصطبل، یک بخش خواهد داشت. آنها وحشیگری اخیر خود را چگونه توجیه خواهند کرد؟

همچنین تونی خان اعلامیه مهم دیگری نیز دارد که در طول نمایش فاش خواهد شد. چه خواهد بود؟

روش دانلود

دانلود دینامیت 5 آوریل 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.