دانلود دینامیت 8 مارس 2023

دانلود دینامیت 8 مارس 2023

دانلود دینامیت 8 مارس 2023 با کیفیت اورجینال تضمینی

روش های خرید فایل 720p اورجینال تضمینی

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : هجدهم اسفند

درباره دینامیت 8 مارس 2023

دانلود دینامیت 8 مارس 2023 : قسمت AEW Dynamite در 8 مارس 2023، عواقب AEW Revolution را همراه با مسابقه عنوان TNT خواهد داشت.تنها یک مسابقه برای چهارشنبه این هفته اعلام شده است. هفته گذشته در Dynamite، پاورهاوس هابز در مسابقه نردبانی “Face of the Revolution” برنده شد. و اکنون واردلو را برای عنوان TNT به چالش خواهد کشید. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی AEW Dynamite در 8 مارس 2023، زیر را بخوانید.

واردلو در مقابل پاورهاوس هابز – عنوان TNT

در آخرین دینامیت قبل از رولوشن، پاورهاوس هابز برنده مسابقه نردبان Face of the Revolution شد تا فرصتی برای رویارویی با قهرمان AEW TNT پیدا کند. در همین حال، واردلو ساموآ جو را شکست داد و عنوان TNT خود را در AEW Revolution به دست آورد. هابز زمانی با جو و واردلو درگیر شد. حالا او بار دیگر رقابت با واردلو را دوباره شعله ور خواهد کرد. آیا اولین دفاع واردلو در این دوران سلطنت آخرین دفاع او خواهد بود؟

Orange Cassidy vs Jay Lethal 3 – All Atlantic Title

پس از مسابقه قهرمانی تگ تیم AEW در انقلاب، اورنج کسیدی و جی لثال در یک مسابقه انفرادی با هم برخورد خواهند کرد. Cassidy’s All-Atlantic Championship در این مسابقه در خط خواهد بود. لثال آخرین کشتی گیر است که کسیدی را قبل از اینکه قهرمان آتلانتیک شود پین کرده است. کسیدی بعداً او را شکست داد تا عنوان قهرمانی را حفظ کند. چه کسی در مسابقه لاستیکی برنده خواهد شد؟

jericho Appreciation Society vs Top Flight & AR Fox

کریس جریکو پس از دومین باختش مقابل ریکی استارکس، به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی در یک مسابقه سه‌گانه است. او با دنی گارسیا و سامی گوارا در یک مسابقه سه نفره تیم خواهد شد. آنها با Top Flight و AR Fox روبرو خواهند شد که در هفته های اخیر در یک رگه داغ بوده اند. آیا آنها به شکل خود ادامه خواهند داد و بدبختی بیشتری را بر جریکو تحمیل خواهند کرد؟

روبی سوهو در مقابل اسکای بلو

روبی سوهو به انقلاب تبدیل شد و به سارایا و تونی استورم به عنوان سومین عضو nWo (نظام زنان جدید) پیوست. تونی خان سپس اعلام کرد که این هفته در یک مسابقه انفرادی با Skye Blue، یک AEW Original روبرو خواهد شد.

سقوط رولوشن

MJF در یک مسابقه سریع کلاسیک مرد آهنین با قانون مرگ ناگهانی برایان دانیلسون را شکست داد زیرا پس از پایان یک ساعت نتیجه 3-3 بود. با این حال، قبل از مرگ ناگهانی، MJF درست زمانی که یک ساعت تمام شد ضربه زد. بنابراین، آیا دنیلسون درخواست یک مسابقه مجدد مقابل MJF خواهد کرد یا اینکه دومی خود را حریف جدیدی خواهد یافت؟

FTR در Revolution بازگشت و قهرمانان تگ تیم AEW The Gunns را کنار گذاشت. آیا آنها برای عناوین چالش ایجاد خواهند کرد؟

بعد از از دست دادن عناوین AEW World Trios به House of Black چه اتفاقی برای The Elite می افتد؟ دان کالیس در توییتر درباره نگرش جدید کنی امگا پستی منتشر کرده است. خدای کشتی چه در ذهن دارد؟

روش دانلود

دانلود ان اکس تی 7 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.