دانلود دی جنریشن اکس 1997

دانلود دی جنریشن اکس 1997

دانلود دی جنریشن اکس 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود دی جنریشن اکس 1997 : D-Generation X 1997 نوزدهمین رویداد این یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 7 دسامبر 1997 در مرکز مدنی اسپرینگفیلد در اسپرینگفیلد، ماساچوست برگزار شد. در این مراسم 8 مسابقه برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، کن شامروک شاون مایکلز را با محرومیت در یک مسابقه برای قهرمانی WWF شکست داد. بنابراین مایکلز عنوان خود را حفظ کرد. مسابقات قابل توجه در آندرکارد عبارتند از: “Stone Cold” Steve Austin شکست دادن The Rock برای حفظ قهرمانی بین قاره ای WWF، The New Age Outlaws که Legion of Doom را با رد صلاحیت شکست داد تا قهرمانی تگ تیم WWF را حفظ کند، و کمیسیونر WWF Sgt. Slaughter که از دوران بازنشستگی خارج شد و یک مسابقه بوت کمپ را به تریپل اچ باخت. اگرچه نام In Your House برای پرداخت به ازای هر بازدید مختلف در سال 1999 استفاده می شد، این آخرین رویدادی است که در آن به عنوان یک نمایش شناخته می شود.

داستان

دشمنی اصلی به D-Generation X: In Your House بین Shawn Michaels و Ken Shamrock بر سر مسابقات قهرمانی WWF بود. این دشمنی پس از آن شروع شد که برت هارت WWF را ترک کرد و به شرکت رقیب World Championship Wrestling (WCW) پس از بدنام “Montreal Screwjob” در Survivor Series پیوست. Shamrock که پس از مصدومیتی که توسط Nation of Domination در سپتامبر ایجاد شده بود بازگشته بود، مدعی شماره یک قهرمانی WWF مایکلز بود.

در اپیزود اول دسامبر Raw is War، مایکلز به Shamrock طعنه زد و گفت که او نمی تواند مچ پای مایکلز را بشکند (اشاره به قفل مچ پا امضای Shamrock). بعداً در همان شب، مایکلز و هم تیمی هایش در D-Generation X، Chyna و Triple H، جیم “The Anvil” Neidhart را تحقیر کردند و مورد حمله قرار دادند تا اینکه Shamrock و کمیسر WWF Sgt. Slaughter، Neidhart را نجات داد، با Shamrock در قفل مچ پا روی Michaels و Sgt. Slaughter قفل کردن کلاچ کبرا در Triple H. Slaughter سپس Triple H را به مسابقه بوت کمپ به چالش کشید، که او پذیرفت.دانلود دی جنریشن اکس 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.