دانلود د بش 2009

دانلود د بش 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود د بش 2009 : Bash ششمین رویداد سالانه گریت آمریکن بش بود که تولید شد و به طور کلی بیستمین رویداد Great American Bash بود. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 28 ژوئن 2009 در ARCO Arena در ساکرامنتو، کالیفرنیا برگزار شد. این آخرین رویداد Great American Bash بود که در PPV برگزار شد. زیرا رویداد با Fatal 4-Way در سال 2010 جایگزین شد.

همچنین این رویداد تنها Great American Bash بود که با عنوان “The Bash” نامگذاری شد. زیرا در سال 2012، رویداد برگزار شد. به عنوان یک اپیزود ویژه از اسمکدان احیا شد، که با استفاده از نام کامل “باش بزرگ آمریکایی” بازگشت. پس از هشت سال دیگر، این رویداد دوباره برای برند توسعه‌دهنده WWE، NXT، در سال 2020 احیا شد و از آن زمان به عنوان یک رویداد سالانه برای NXT برگزار می‌شود.این رویداد 178000 خرید داشت که کمتر از رقم 196000 خرید The Great American Bash در سال 2008 بود.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه برای کارت این رویداد وجود داشت. کارت این رویداد یک سوپرکارت بود زیرا دارای سه مسابقه اصلی جاذبه بود. این شامل: رندی اورتن شکست دادن تریپل اچ در مسابقه سه مرحله ای از جهنم برای حفظ قهرمانی دبلیو دبلیو ای، قهرمان سنگین وزن جهان سی ام پانک در برابر جف هاردی و جان سینا شکست دادن. میز در اولین رویارویی رسمی بین این دو بود.

آندرکارت این نمایش شامل پنج مسابقه بود. قهرمان ECW تامی دریمر در حال دفاع از عنوان خود در برابر کریستین، جک سواگر، فینلی و مارک هنری در مسابقه چمپیونشیپ اسکرامبل، کریس جریکو در حال شرط بندی قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای در برابر ماسک ری میستریو، دالف زیگلر در مقابل بزرگ. خالی در یک مسابقه بدون رد صلاحیت، کولون ها از قهرمانی تگ تیمی متحد دبلیو دبلیو ای در مقابل لگاسی و اج و کریس جریکو دفاع می کنند. و میشل مک کول ملینا را برای قهرمانی زنان دبلیو دبلیو ای به چالش می کشد.

داستان

سه هفته پیش در Extreme Rules، سی ام پانک قرارداد Money in the Bank خود را نقد کرد و جف هاردی را شکست داد. و قهرمان سنگین وزن جهان شد، پس از اینکه هاردی قبلاً Edge را در یک مسابقه نردبانی شکست داده بود. تا عنوان قهرمانی را بدست آورد. در قسمت بعدی اسمک‌دان، هر دوی هاردی و اج خواستار مسابقه‌های مجدد شدند. اما مدیر کل اسمک‌دان، تئودور لانگ، مسابقه مدعی شماره یک بین این دو را اعلام کرد تا مشخص شود چه کسی برای قهرمانی با پانک روبرو خواهد شد.

پس از دخالت پانک، مسابقه بدون مسابقه به پایان رسید. و در نتیجه لانگ یک مسابقه تریپل ترد مچ بین این سه مرد برای قهرمانی سنگین وزن جهان در قسمت 15 ژوئن راو انجام داد. جایی که پانک با پین کردن ادج پس از اجرای هاردی، عنوان را حفظ کرد. یک بمب سوانتون بر روی او. پانک و هاردی در هفته‌های آتی درگیری‌های پرتنشی داشتند. که باعث شد تئودور لانگ مسابقه قهرمانی بین این دو را برای Bash انجام دهد.دانلود د بش 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.