دانلود رمپیج 1992

دانلود رمپیج 1992 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رمپیج 1992 : UK Rampage 1992 سومین رویداد رمپیج بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد همچنین به عنوان European Rampage Again شناخته می شود، سومین رویداد Rampage انگلستان بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF) تولید شد. در 19 آوریل 1992 در شفیلد آرنا در شفیلد، انگلستان برگزار شد و به طور زنده از Sky Movies Plus پخش شد. برخی از این مسابقات ماه ها بعد در Prime Time Wrestling نمایش داده شد.

در 5 فوریه 2018، UK Rampage 1992 در شبکه WWE در دسترس قرار گرفت.این رویداد آخرین رویداد تور Rampage اروپا را نشان می‌دهد که در مکان‌های مختلف در سراسر اروپا برگزار می‌شود.این آخرین حضور خانم الیزابت با WWF نیز بود.

مسابقات رویداد

آنها در مرحله بعدی به عقب باز می گردند، جایی که شاون مایکلز در مورد چگونگی شکست دادن رندی ساویج برای قهرمانی سنگین وزن WWF بحث می کند. پس از ناک اوت شدن داور، ساویج با آرنج از بالا ضربه زد، اما کسی برای شمارش نبود. پس از اینکه شری هیجان انگیز تلاش کرد درگیر شود، خانم الیزابت بیرون آمد تا او را متوقف کند. ساویج پس از یک بدنه متقاطع بالا از بالا، پیروزی را به دست آورد. پس از پایان مسابقه، مایکلز به سویج حمله کرد و در حالی که شری سعی داشت از طناب بالایی بپرد، ساویج از مسیر خارج شد و شری به جای آن به مایکلز ضربه زد.

داستان

بک استیج هیز با جیمی هارت و The Mountie در مورد بازی بعدی ویرجیل مصاحبه کرد. در حالی که The Mountie در حال قایق سواری به جمعیت بود، ویرژیل توانست خود را دوباره جمع کند و به حمله به Mountie رفت. وقتی ورجیل به سمت طناب رفت، هارت ویرژیل را زمین زد. در حالی که حواس داور پرت شده بود، مونتی از تیزر خود روی ویرجیل استفاده کرد تا برد را بدست آورد.

مونی در ادامه با ریک مارتل در مورد مسابقه قهرمانی بین قاره ای WWF مصاحبه بعدی با برت هارت انجام می دهد و بعد از آن هیز با هارت مصاحبه می کند. همانطور که مارتل به دنبال یک پیچ و خم می‌رفت، هارت او را در گهواره‌ای درونی قرار داد تا پیروزی را بدست آورد و عنوان را حفظ کند.دانلود رمپیج 1992 آرشیو کامل رویداد سامراسلم با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.