دانلود راو 1 می 2023

دانلود راو 1 می 2023

دانلود راو 1 می 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : دوازدهم اردیبهشت

درباره شو

چهارمین قسمت راو قبل از بکلش از Dickies Arena در فورت ورث، TX، اپیزود اصلی برای Backlash 2023 PLE و همچنین شب دوم Draft 2023 خواهد بود.براک لزنر چند روز قبل از مسابقه خود در مقابل کودی رودز در Backlash 2023 به برند قرمز بازخواهد گشت. 36 فوق ستاره از فهرست اصلی و ستاره های منتخب NXT قرار است بخشی از Draft 2023 باشند. برای پیش نمایش و کارت مسابقه WWE RAW در 1 می، زیر را بررسی کنید. قسمت 2023.دانلود راو 1 می 2023 در بالای نوشته ممکن هست.

براک لزنر در مسیر Backlash 2023 بازگشته است، جایی که با کودی رودز روبرو می شود. آخرین باری که کودی و براک در یک ساختمان بودند، کودی مجبور شد از طریق تیم امنیتی مبارزه کند اما نتوانست به او برسد. آیا کودی می‌تواند این بار براک را در دست بگیرد؟ و اگر او این کار را انجام دهد، آیا نتیجه چیزی متفاوت از ضربه زدن با لزنر خواهد بود؟

شب دوم دریفت

Night 2 of Draft 2023 در اپیزود RAW 1 مه رخ خواهد داد. 36 کشتی گیر به اضافه فراخوان NXT قرار است بخشی از آن باشند. اما تنها 24 نفر در درفت اصلی درافت خواهند شد. رومن رینز اولین انتخاب کلی در شب 1 بود. در شب 2 چه کسی خواهد بود؟ چه کسی به افرادی مانند کودی رودز، درو مک اینتایر، بکی لینچ و گانتر در RAW می پیوندد؟ لیست سوپراستارهایی که در شب 2 انتخاب می شوند به شرح زیر است:

آکیرا توزاوا.آکادمی آلفا (اوتیس و چاد گیبل).انجل گارزا و هامبرتو کاریلو.آسوکا.آستین توری.بارون کوربین.براون استرومن .و ریکوشه.براک لزنر.برونسون رید.سدریک الکساندر و شلتون بنجامین.شارلوت فلیر.دانا بروک.الیاس.اما.جانی گارگانو.روز داوری (فین بالر، دامیان پریست و دومینیک میستریو).کاریون کراس (به همراه اسکارلت).کوین اونز و سامی.زین.ال ای نایت.لیو مورگان و راکل رودریگز.نیکی کراس.پایپر نیون.رئا ریپلی.ریک بوگز.ریدیک ماس.روندا روسی و شاینا بازلر.ست رولینز.شوتزی.تمینا.تگان نوکس.The Brawling Brute (شیموس، ریج هالند و بوچ).LWO. (ری میستریو، سانتوس اسکوبار، کروز دل تورو، خواکین وایلد و زلینا وگا).نیو دی (کوفی کینگستون و خاویر وودز).The Usos (جیمی و جی اوسو).تریش استراتوس.شیا لی.منتخب NXT Superstars.

روش دانلود

دانلود به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.از دانلود راو 1 می 2023 لذت ببرید.