دانلود راو 10 آوریل 2023

دانلود راو 10 آوریل 2023

دانلود راو 10 آوریل 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : بیست و دوم فروردین

درباره شو

دومین قسمت راو بعد از رسلمنیا از در 10 آوریل 2023، عواقب حمله براک لزنر به کودی رودز را همراه با مسابقه عنوان تگ تیم دیواز WWE نشان خواهد داد.انتظار می رود که رویداد Backlash 2023 ادامه یابد. کودی رودز پس از اپیزود رسلمنیا به حمله وحشیانه براک لزنر به راو پاسخ خواهد داد. مت ریدل به بازی درون رینگ مقابل The Miz بازخواهد گشت. لیتا و بکی لینچ از عناوین تگ تیم زنان WWE در برابر لیو مورگان و راکل رودریگز دفاع خواهند کرد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE Raw در 10 آوریل 2023، زیر را بخوانید..دانلود راو 10 آوریل 2023 در بالای نوشته ممکن هست.

پیامدهای حمله براک لزنر به کودی رودز

براک لزنر قرار بود شریک تگ تیم کودی رودز در مقابل رومن رینز و سولو سیکوآ در RAW بعد از رسلمنیا باشد. با این حال، او حتی قبل از شروع مسابقه، کودی رودز را فعال کرد. و او را از طریق ضرب و شتم وحشیانه اش از جهنم عبور داد. راو این دوشنبه پیامدهای حمله Beast Incarnate را نمایش خواهد داد. کودی چگونه پاسخ خواهد داد؟ آیا لزنر دوباره او را هدف قرار خواهد داد؟ و دلیل حمله لزنر به کودی چه بود؟

معمای Miz در مقابل مت

مت ریدل پس از یک وقفه طولانی در قسمت هفته گذشته راو بازگشت. The Miz اظهار داشت که او سورپرایز بیشتری نمی‌خواهد، و این زمانی بود که Bro اصلی او را غافلگیر کرد. او با The Miz دعوا کرد و او را با یک Bro-Derek پایین آورد. مت ریدل همچنین زمانی که سامی زین را از دست Solo و Jey Uso نجات داد، در اسمکدان ظاهر شد. اکنون ریدل و میز در یک مسابقه انفرادی با هم برخورد خواهند کرد. آیا The Bloodline در این مسابقه دخالت خواهد کرد؟ آیا The Miz از شکست‌های پشت سر هم در رسلمنیا بازگشته است؟

بکی لینچ و لیتا در مقابل لیو مورگان و راکل رودریگز

هفته گذشته در راو پس از رسلمنیا، لیو مورگان و راکل رودریگز در یک مسابقه تگ تیمی داکوتا کای و آیو اسکای از Damage CTRL را شکست دادند. پس از پایان مسابقه، تیم پخش اعلام کرد که مدعی شماره یک برای عناوین تگ تیم دیواز شده است. حالا، این دوشنبه، دوتایی لیو و راکل سعی می کنند لیتا و بکی لینچ را از بین ببرند تا طلای تگ تیم را به دست آورند. آیا قهرمانان جدید را خواهیم دید؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

رقابت بین ری میستریو و دومینیک راه خود را به روز داوری، نظم جهانی لاتینی باز کرده است و اکنون شامل Bad Bunny نیز می شود. حدس و گمان هایی مبنی بر حضور Bad Bunny وجود دارد.

Omos هفته گذشته در عمل بود. آیا در این هفته یک بار دیگر او را در عمل خواهیم دید؟

آستین تئوری هفته گذشته برای شکست دادن ری میستریو وارد عمل شد. آیا رقیب بعدی او را این هفته پیدا خواهیم کرد؟

روش دانلود

دانلود به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.از دانلود راو 10 آوریل 2023 لذت ببرید.