دانلود راو 10 جولای 2023

دانلود راو 10 جولای 2023

دانلود راو 10 جولای 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : بیستم تیر

درباره شو

دانلود راو 10 جولای 2023 : دومین قسمت راو پس از مانی این د بنک و سه شو مانده به سامراسلم این شو است.که در 10 ژوئیه 2023، روند ساخت تا سامرا اسلم 2023 PLE را ادامه خواهد داد. که شامل رویارویی بین لوگان پل و ریکوشت و همچنین یک مسابقه بدون DQ بین توماسو چیامپا و میز است.

کودی رودز پیامی را برای براک لزنر ارسال خواهد کرد. بکی لینچ در مقابل زویی استارکس قرار می گیرد. و درو مک اینتایر و مت ریدل در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف ایمپریوم می روند. همچنین مراسم فارغ التحصیلی برای Maxxine Durpi در نظر گرفته شده است. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE RAW 10 ژوئیه 2023، زیر را بررسی کنید.

کودی به براک لزنر پیام می‌فرستد

کودی رودز هفته گذشته با ضربه کودی کاتر به او در مقابل براک لزنر پیروز شد. او اکنون قرار است پیام دیگری برای لزنر بفرستد زیرا او به دنبال بازی دیگری علیه او است. کابوس آمریکایی دیگر چه چیزی برای گفتن به لزنر دارد؟ شایعه ای وجود دارد که در مسابقه سه گانه آنها شرط جدیدی وجود خواهد داشت. چه خواهد بود؟

McIntyre & Riddle vs Imperium

درو مک اینتایر در Money in the Bank به دبلیو دبلیو ای بازگشت و قهرمان بین قاره ای گانتر را به عنوان اولین اقدام خود حذف کرد. او آن را با دخالت بیشتر در تجارت Imperium دنبال کرد زیرا مت ریدل را از دست آنها نجات داد. ریدل سپس از او خواست تا برای یک مسابقه تگ تیمی مقابل Imperium تیم شود. جیووانی وینچی و لودویگ قیصر اکنون برای مقابله با مک اینتایر و ریدل با هم متحد خواهند شد.

ریکوشت لوگان پل را صدا می زند

لوگان پل و ریکوشت بخشی از لحظات نمادین در رویال رامبل و مانی این بانک بودند. ریکوشه اکنون لوگان را برای مسابقه فراخوانده است. اما او می خواهد او را رو در رو به چالش بکشد. بنابراین، آیا لوگان این هفته به RAW می آید تا چالش Ricochet را بپذیرد؟

Ciampa vs Miz – بدون مسابقه محرومیت

توماسو چیامپا سه هفته پیش به RAW بازگشت و پس از پاسخ به چالش باز خود، میز را در یک مسابقه انفرادی شکست داد. میز دو هفته قبل با حمله به سیامپا در زمین قبل از مسابقه آنها به عقب برگشت. Ciampa اکنون برای حل این رقابت خواستار برگزاری مسابقه No Disqualification شده است. چه کسی اینجا پیروز می شود؟

بکی در مقابل زویی

حالا که مانی در بانک تمام شده بود، بکی لینچ تریش استراتوس را برای مسابقه مجدد صدا زد. اما تریش فاش کرد که او از نظر پزشکی پاک نشده است. بنابراین، بکی زویی را صدا کرد تا در عوض با او روبرو شود. این مسابقه این هفته در RAW پخش خواهد شد. آیا بکی از زویی انتقام خواهد گرفت تا به قیمت بازی مقابل تریش در شب قهرمانان تمام شود؟

فارغ التحصیلی ماکسین دوپری

ماکسین دوپری در چند هفته اخیر ثابت کرده است که تمرینات آکادمی آلفا کار می کند و او می تواند در رینگ نیز خود را حفظ کند. مربی چاد گیبل و اوتیس اکنون که دوپری در حال ترک کلاس خود است، مراسم فارغ التحصیلی را برای ماکسین برنامه ریزی کرده اند. آیا مهاجمان وایکینگ سعی خواهند کرد این جشن را خراب کنند؟.دانلود راو 10 جولای 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.