دانلود راو 11 سپتامبر 2023

دانلود راو 11 سپتامبر 2023

دانلود راو 11 سپتامبر 2023 با کیفیتهای مختلف

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.

درباره شو

دانلود راو 11 سپتامبر 2023 : دومین قسمت راو پس از پیبک و سه شو مانده به فستلین این شو است.این شو در 11 سپتامبر 2023، دارای ریمچ از Payback، بازگشت Cody Rhodes و Gunther’s Celebration با ساخت Fastlane 2023 PLE خواهد بود.

رئا ریپلی از عنوان قهرمانی زنان جهان در برابر راکل رودریگز دفاع کرد. گانتر برای اینکه طولانی‌ترین قهرمان بین قاره‌ای شود، جشنی برگزار می‌کند. کودی رودز پس از دو هفته به RAW باز خواهد گشت. برای پیش‌نمایش کامل و بازی WWE RAW قسمت 11 سپتامبر 2023، زیر را بررسی کنید.

Rhea vs Raquel با Dom Banned

رئا ریپلی قرار است یک بار دیگر از قهرمانی زنان جهان مقابل راکل رودریگز دفاع کند. ریا در حفظ عنوان خود در پی بک موفق بود، اما پیروزی او مشکوک بود زیرا دومینیک میستریو در پایان بازی نقش داشت. اما دومینیک از حضور در رینگ در این دیدار محروم خواهد شد. رئا چگونه می‌تواند یک بار دیگر از راکل عبور کند؟

کودی رودز بازگشت!

در حالی که کودی هفته گذشته در Payback حضور داشت، اکنون در دو هفته گذشته روی صفحه RAW ظاهر نشده است. در همین حال جی یوسو را به برند RAW بازگرداند. آیا کودی نقشه ای را که برای Bloodline در نظر گرفته است فاش خواهد کرد؟ یا هدف جدیدی برای او وجود دارد؟

گونتر جشن می گیرد!

گونتر با تبدیل شدن به طولانی ترین قهرمان بین قاره ای در این هفته، تاریخ را خلق کرد. حالا، او قرار است جشن بزرگی را در RAW برای این دستاورد برگزار کند. چاد گیبل هفته گذشته نتوانست گونتر را برای کسب عنوان قهرمانی شکست دهد. اما، او قول داده است که قهرمان شود. آیا این جشن تحت تأثیر آکادمی گیبل و آلفا قرار خواهد گرفت؟

راز ناکامورا

قهرمان سنگین وزن جهان، ست رولینز، عنوان خود را مقابل شینسوکه ناکامورا در پی بک حفظ کرد، اما ناکامورا هفته گذشته برای تهدید رولینز در RAW بازگشت، اما فاش نکرد که چه زمانی یک مسابقه مجدد مقابل رولینز خواهد داشت. آیا او آن را این هفته فاش خواهد کرد؟رولینز چگونه پاسخ خواهد داد؟.دانلود راو 11 سپتامبر 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.