دانلود راو 12 فوریه 2024

دانلود راو 12 فوریه 2024

دانلود راو 12 فوریه 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • نسخه فشرده کیفیت طلایی قرار گرفت توجه کنید که پخش آنلاین ندارد و برای دستگاه های و تلویزیونهایی که نرم افزار آنها آپدیت نیست مناسب نمیباشد
  • کیفیت 1080 و 720 و 480 قرار گرفت
  • برای اکانتای کاربری شهر لینک اعتبار یا شارژ بخرید روی درگاه های بانکی خیلی دارند فشار میارند قحطی لینک سر موقع و قبل اسپویل نزدیکه البته به شماره کارت هم میشه زد ولی زیاد کاربر پسند نیست
  • شینسکی ناکامورا vs سمی زین
  • بابی لشلی vs برونسون رید - کوآلیفایینگ المنیشن
  • ایوار vs لس آنجلس نایت - کوآلیفایینگ المنیشن
  • نیو دی و جی اوسو vs امپریوم
  • ارتروت vs مکدونا
  • لیو مورگان vs زوئی استارک
  • جزئیات تصمیم کودی رودز درباره رومن رینز

درباره شو

دانلود راو 12 فوریه 2024 : این شو راو دو شو پیش از رویداد المنیشن چمبر میباشد.اپیزود WWE RAW در 12 فوریه 2024، سه مسابقه کوآلیفایرز Elimination Chamber 2024 به همراه موارد بیشتری در مورد تصمیم کودی رودز برای رویارویی با رومن رینز خواهد داشت.

بابی لشلی، برونسون رید، ایوار و ال ای نایت در مسابقات کوآلیفایرز Elimination Chamber شرکت خواهند کرد. Imperium در یک مسابقه سه‌گانه با Jey Uso و New Day روبرو خواهد شد در حالی که R-Truth در یک مسابقه انفرادی با JD McDonagh روبرو خواهد شد. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE RAW در 12 فوریه 2024، زیر را بررسی کنید.

کودی رودز و ست رولینز

کودی رودز و ست رولینز از زمان ورود کودی به WWE در WrestleMania 38 و ضرب و شتم رولینز ، مجری بوده اند. با این حال، زمانی که راک به او سیلی زد، رولینز در رویداد WrestleMania Kickoff از او دفاع کرد. آیا اکنون شاهد تبدیل شدن این رقیب به دوستان خواهیم بود؟ مرحله بعدی در این حماسه Cody Rhodes vs The Bloodline چیست؟ آیا رولینز به کودی در جاده رسلمنیا XL کمک خواهد کرد؟

واجد شرایطان اتاق حذف

دو مسابقه کوآلیفایرز مردان در اسمکدان برگزار شد که در آن درو مک اینتایر و رندی اورتون به مسابقه راه یافتند. دو مرد گوشتی از RAW این هفته در مسابقات مقدماتی مردان حضور خواهند داشت. برانسون رید با بابی لشلی درگیر خواهد شد در حالی که ایوار در مسابقات مقدماتی مردان به مصاف LA Knight خواهد رفت.در رقابت‌های مقدماتی دیواز، لیو مورگان با رویارویی با زوئی استارک به مسابقات انفرادی بازخواهد گشت.

Imperium vs New Day And Jey Uso

جی اوسو هفته گذشته در مقابل قهرمان بین قاره‌ای گانتر ایستاد که دوستان Imperium خود را همراه خود داشت تا جی را به تلافی کتک بزند. New Day به سرعت از Jey کمک گرفت زیرا آنها همچنین یک رقابت مداوم با Imperium دارند. همه چیز از آنجا در یک مسابقه سه‌گانه در قسمت 12 فوریه پیش خواهد رفت.

گونتر 600 روز سلطنت عنوان را جشن می گیرد

گانتر هفته گذشته 600 روز را به عنوان قهرمان بین قاره ای WWE به پایان رسانده است و WWE اکنون قسمتی را برای جشن بزرگ برای این نقطه عطف اعلام کرده است. چه چیزی از این بخش جشن بیرون خواهد آمد؟

جنگ داخلی جاجمنت دی

R-Truth از قبول این موضوع خودداری کرده است که او بخشی از روز داوری نبوده است و به عنوان کتک کاری او از دو هفته پیش به عنوان مراسم شروع مجدد شناخته می شود. او سرانجام جی دی مک دونا را به عنوان عضو پذیرفت، اما هفته گذشته فروش کالاهایش را کاهش داد. با این حال، لحظه ای که او این کار را انتخاب کرد چندان مناسب نبود.

ابتدا دومینیک میستریو را مانند یک ژاکت مستقیم در تی شرت خود قرار داد که در نهایت با ضربه The Miz به دومینیک ختم شد. سپس، او به سمت رینگ رفت تا جی دی کات خود را بدهد که یک بار دیگر به The Miz این فرصت را داد تا با Skull Crushing Finale به JD ضربه بزند. JD در این هفته شانس انتقام خواهد داشت زیرا او در یک مسابقه انفرادی با R-Truth روبرو می شود. کدام عضو روز داوری در اینجا برنده خواهد شد؟دانلود راو 12 فوریه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.