دانلود راو 12 ژوئن 2023

دانلود راو 12 ژوئن 2023

دانلود راو 12 ژوئن 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : بیست و سوم خرداد

درباره شو

دانلود راو 12 ژوئن 2023 : سومین قسمت راو پس از نایت آف چمپیونز این شو است.آخرین مسابقه مقدماتی مسابقه MITB مردان را همراه با قهرمانان تگ تیم بی چون و چرا و کودی رودز در حال اجرا خواهد داشت.ریدل در یک مسابقه مقدماتی برای مسابقات Men’s Money in the Bank ladder با دامیان پریست روبرو خواهد شد. کودی رودز در یک مسابقه انفرادی مقابل The Miz قرار خواهد گرفت. در حالی که کوین اونز و سامی زین در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف گونتر و لودویگ کایزر خواهند رفت. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE RAW در 12 ژوئن 2023، زیر را بخوانید.

دامیان پریست در مقابل ریدل – مسابقه مقدماتی MITB

دامیان پریست و ریدل برای پر کردن آخرین جایگاه در مسابقه نردبان پول در بانک مردانه مبارزه خواهند کرد. پریست در تلاش برای کسب عنوان WWE World Heavyweight مقابل رولینز شکست خورد. در حالی که ریدل در قسمت هفته گذشته جووانی وینچی را مجروح کرد. آیا دشمنی ریدل با Imperium بر نتیجه این مسابقه تأثیر می گذارد؟ چه کسی در مسابقه مردانه پول در نردبان بانک جایگاه آخر را پر خواهد کرد؟

کودی رودز در مقابل میز

هفته گذشته، کودی رودز مهمان ویژه تلویزیون Miz بود. Dominik Mysterio و Rhea Ripley نیز به او پیوستند و The Miz باعث درگیری لفظی رودز و دومینیک شد. دومینیک سپس به کودی سیلی زد و رینگ را ترک کرد. سپس کودی با عصبانیت با بازوی گچ گرفته، The Miz را رها کرد. اکنون، کودی در حالی که هنوز با بازوی آسیب دیده دست و پنجه نرم می کند، با The Miz مبارزه خواهد کرد.

کوین اونز و سامی زین در مقابل امپریوم

گونتر قهرمان کنونی بین قاره ای هفته گذشته کوین اونز را در یک مسابقه انفرادی شکست داد. Imperium همچنان قهرمانان تگ تیم یونیورسال را بیشتر به دردسر انداخت. و از این رو قهرمانان این هفته در یک مسابقه تگ تیمی با Gunther & Ludwig Kaiser از Imperium روبرو خواهند شد. آخرین تلاش ایمپریوم برای شکست دادن قهرمانان تگ تیم شکست خورد. آیا گونتر و لودویگ این بار می توانند آنها را شکست دهند؟دانلود راو 12 ژوئن 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.