دانلود راو 13 فوریه 2023

دانلود راو 13 فوریه 2023

دانلود رایگان راو 13 فوریه 2023

دانلود راو 13 فوریه 2023 – WWE RAW اپیزود هفتگی دیگری را در 13 فوریه 2023 از Barclays Center در بروکلین، نیویورک ارائه خواهد کرد که قسمت اصلی Elimination Chamber 2023 خواهد بود.

Miz در حالی که در یک مسابقه با ریک بوگز روبرو می شود وظیفه دوگانه را انجام می دهد و همچنین میزبان ست رولینز در Miz TV خواهد بود. براک لزنر و بابی لشلی برای مسابقه خود در Elimination Chamber قرارداد امضا خواهند کرد. شرکت کنندگان در مسابقه اتاق زنان در یک مسابقه تگ تیمی با هم برخورد می کنند و مصطفی علی در یک مسابقه انفرادی به مصاف برونسون رید می رود. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE RAW در 13 فوریه 2023، زیر را بررسی کنید.

لزنر و لشلی قرارداد امضا می کنند

هفته گذشته، براک لزنر تبلیغی خنده دار را برشمرد و توضیح داد که چگونه از زمان رویال رامبل نتوانسته بابی لشلی را از ذهن خود دور کند. این با فراخوانی برای بابی لشلی برای رویارویی با لزنر در Elimination Chamber انجام شد. لشلی با عمل کردن مانند یک ستاره بزرگ پاسخ داد و به لزنر گفت که به مدیران و وکلای خود اجازه می دهد قبل از امضای قرارداد به آن نگاه کنند. یک هفته بعد، لشلی یک بار دیگر با لزنر به هنگام امضای قرارداد رو در رو خواهد شد. آیا این منجر به نزاع دیگری بین آنها خواهد شد؟

ست رولینز در Miz TV!

ست رولینز برای مسابقات قهرمانی WWE ایالات متحده در مسابقه Elimination Chamber آخر هفته آینده به چالش خواهد کشید. او پیش از آن به عنوان مهمان ویژه به تلویزیون میز می پیوندد. این بخش درباره چه چیزی خواهد بود؟ آیا سایر شرکت کنندگان در مسابقه Elimination Chamber رولینز را قطع خواهند کرد؟

برونسون رید در مقابل مصطفی علی

یکی از شرکت کنندگان مسابقه چمبر تایتل آمریکا، برونسون رید، در یک مسابقه انفرادی به مصاف مصطفی علی خواهد رفت. این دیدار پس از درگیری پشت صحنه بین آنها در هفته گذشته رقم خورد. آیا علی به مسیرهای پیروزی بازخواهد گشت یا رید به مسیر خود که از زمان ورودش به WWE دست نخورده باقی مانده است ادامه خواهد داد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

ریک بوگز و میز در یک مسابقه مجدد این هفته در RAW به مصاف هم خواهند رفت. آیا Boogs یک پیروزی دیگر بر The Miz کسب خواهد کرد؟

دامیان پریست، مونتز فورد و جانی گارگانو نیز در مسابقه Elimination Chamber حضور خواهند داشت. آیا آنها در نمایش این هفته برجسته خواهند شد؟

چگونه اج و بث فیونیکس برای رویارویی با فین بالور و رئا ریپلی آماده می شوند؟

دانلود راو 13 فوریه 2023 با لینک مستقیم در دبلیو دبلیو ای مدرن و لینکس سیتی.