دانلود راو 13 مارس 2023

دانلود راو 13 مارس 2023

دانلود راو 13 مارس 2023با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : بیست و سوم اسفند

درباره راو 13 مارس 2023

اپیزود WWE RAW در 13 مارس 2023، تنها 3 هفته دیگر به ساخت WWE WrestleMania 39 ادامه می‌دهد. و همچنین شاهد رویارویی بین براک لزنر و اوموس خواهد بود.بیانکا بلایر در یک مسابقه انفرادی به مصاف چلسی گرین می رود. ادج فین بالور را صدا کرده است تا رودررو با او ملاقات کند. علاوه بر این، الیاس مقابل برونسون رید تک به تک خواهد شد. برای بررسی پیش‌نمایش و کارت بازی WWE RAW در 13 مارس 2023، زیر را بخوانید.دانلود راو 13 مارس 2023 در بالا …

اج فین بالور را فرا می خواند

هفته گذشته اج برای فین بالر یک بازی مقابل جانی گارگانو هزینه کرد. بعداً در همان شب او توضیح داد که این کار را انجام داده است. زیرا فین بالور برای او هزینه بازی قهرمانی آمریکا در برابر تئوری را به همراه داشت. ادج گفت که از این بس که بس است و می‌خواهد با روز داوری به این رقابت پایان دهد. در نتیجه، او این دوشنبه فین بالور را صدا می کند تا رو در رو با او ملاقات کند.

بیانکا بلایر مقابل چلسی گرین

هفته گذشته بیانکا بلیر قهرمان زنان RAW در یک مسابقه انفرادی کارملا را شکست داد. چلسی گرین در گوشه ای از کارملا بود و از او حمایت می کرد و پس از بازی این دو به بیانکا حمله کردند. با این حال، آسوکا سیو را انجام داد و مه سبز را به چلسی گرین تف کرد. بعداً اعلام شد که گرین هم اکنون این شانس را خواهد داشت که در یک مسابقه بدون عنوان با بیانکا بلایر روبرو شود.

براک لزنر و اوموس

قبل از اینکه در رسلمنیا 39 با هم برخورد کنند، براک لزنر و اوموس در قسمت RAW در 13 مارس 2023 “Titan to Titan” خواهند ایستاد. آیا جنگ لفظی بین ام وی پی و لزنر رخ خواهد داد یا جنگی واقعی بین اوموس و لزنر رخ خواهد داد؟

الیاس در مقابل برونسون رید

هفته گذشته، الیاس سعی داشت به ریک باگز انگیزه دهد و به او بگوید که در رینگ یاد بگیرد. الیاس به بوگز گفت که نزد برونسون رید برود و بگوید “می‌خواهم یک مسابقه با تو داشته باشم.” بوگز هم همین کار را کرد و رید خشمگین نزد الیاس آمد و چالش او را پذیرفت. الیاس به ریک بوگز نگاه کرد و سرش را با ناامیدی تکان داد.

دشمنان خط خون

کودی رودز و سامی زین هفته گذشته در RAW و SmackDown در برابر Bloodline به یکدیگر کمک کردند. آیا ما شاهد همکاری رسمی بین آنها خواهیم بود؟

کوین اونز به لطف وقفه سامی زین توانست بدون شکست از The Bloodline فرار کند. سامی سعی کرد اوونز را در تلاش برای از بین بردن خط خونی با خود همراه کند، اما اوون یک بار دیگر نپذیرفت. آیا این هفته تغییر خواهد کرد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

ست رولینز و لوگان پل با یک مسابقه در رسلمنیا 39 موافقت کردند. حالا که به آرزویش رسیده رولینز چگونه برای مسابقه آماده می شود؟

لشلی بری وات را صدا زد تا مثل یک مرد با او روبرو شود. آیا وایت به فراخوان پاسخ خواهد داد؟

بارون کوربین هفته گذشته نتوانست چاد گیبل را به نمایندگی از Maximum Male Models حذف کند. MMM برای سوار شدن Otis اکنون چه خواهد کرد؟

دکستر لومیس و جانی گارگانو در بازی Judgment Day زمانی که گارگانو هفته گذشته بالور را شکست داد، درگیر شدند. آیا آن خط داستانی ادامه خواهد داشت؟ یا گارگانو فعلا به NXT فسخ خواهد شد؟

روش دانلود

دانلود راو 13 مارس 2023 به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.