دانلود راو 14 آگوست 2023

دانلود راو 14 آگوست 2023

دانلود راو 14 آگوست 2023 با کیفیتهای مختلف

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : بیست و سوم مرداد

درباره شو

دانلود راو 14 آگوست 2023 : دومین قسمت راو پس از سامراسلم و سه شو مانده به پیبک این شو است.این شو در 14 آگوست 2023، قرار است با یک ریمچ مورد انتظار همراه شود زیرا این سریال شروع به ساخت WWE Payback 2023 می کند.

بکی لینچ در نهایت در یک مسابقه مجدد با زوئی استارکس محروم از حضور در رینگ به مصاف تریش استراتوس خواهد رفت. شینسوکه ناکامورا توضیح خواهد داد که چرا رولینز را هفته گذشته پس از رویداد اصلی با کینشاسا زد. علاوه بر این، این نمایش شروع به ساخت رویداد PPV آینده WWE – Payback می کند. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE RAW در 14 آگوست 2023، زیر را بخوانید.

تریش استراتوس در مقابل بکی لینچ

تریش استراتوس و بکی لینچ اولین رویارویی خود را در WWE Night of Champions 2023 داشتند که در آن استراتوس به دلیل دخالت زویی استارک موفق شد با پیروزی فرار کند. بکی استارک را شکست داد و فرصتی برای رویارویی با تریش در 31 جولای راو به دست آورد. با این حال، تریش به محض شروع مسابقه با صندلی به بکی ضربه زد و از آنجا دور شد. تریش ادعا کرد که زمان کافی برای آماده شدن ندارد و از این رو آدام پیرس بازی برگشت را برای این دوشنبه رزرو کرد. آیا بکی می تواند انتقام خود را بگیرد؟

شینسوکه ناکامورا برای توضیح اقدامات خود

هفته گذشته، شینسوکه ناکامورا با کودی رودز و ست رولینز برای رویارویی با روز قضاوت در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره تیم شدند. با این حال، پس از اینکه آنها در مسابقه پیروز شدند، شینسوکه به طرز شگفت انگیزی با کینشاسا به رولینز ضربه زد. اکنون پادشاه سبک قوی اقدامات خود را توضیح خواهد داد. آیا او هم پس از قهرمانی سنگین وزن جهان؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

کودی رودز تمایل خود را برای به چالش کشیدن قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر ست رولینز در هفته گذشته ابراز کرد. آیا او این موضوع را پیگیری خواهد کرد؟ یا رولینز به طور کامل توجه خود را به سمت ناکامورا معطوف خواهد کرد؟

Judgment Day هفته گذشته با وجود اینکه ادعا می‌کرد دوشنبه‌شب RAW را اجرا می‌کنند، به تیم بازنده پایان داد. چگونه آنها را در مقابل رولینز، کودی رودز و سامی زین ببینیم؟ و، دام کثیف به قهرمان شدن پدرش ری میستریو در ایالات متحده چه واکنشی نشان خواهد داد؟

رقابت بین آلفا آکادمی و ایمپریوم هفته گذشته ادامه یافت و چاد گیبل به عنوان مدعی شماره 1 قهرمانی بین قاره ای تبدیل شد و لودویگ قیصر اوتیس را در یک مسابقه انفرادی شکست داد. حالا این رقابت چگونه ادامه خواهد داشت؟

همچنین …

شاینا بازلر هفته گذشته با پیروزی مقابل زویی استارک به حرکت خود ادامه داد. او در مرحله بعدی چه کسی را هدف قرار خواهد داد؟ او قبلاً به بکی گفته بود که امتیازاتی برای حل کردن دارد؟

New Day هفته گذشته پیروزمندانه بازگشت و The Viking Raiders را شکست داد. آنها قبلاً قصد خود را برای رفتن به عنوان تیم تگ مشخص کرده اند. با توجه به اینکه کوین اونز فعلاً از میادین دور است، آیا ما شاهد واگذاری عنوان قهرمانی توسط آنها خواهیم بود؟ یا سامی زین به تنهایی با آنها برخورد خواهد کرد؟.دانلود راو 14 آگوست 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.