دانلود راو 15 ژانویه 2024

دانلود راو 15 ژانویه 2024

دانلود راو 15 ژانویه 2024 با کیفیت مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • جیندر ماهال vs ست رولینز - بر سر قهرمانی سنگین وزن
  • مسابقات تگ تیم جاجمنت دی
  • میز vs جی دی مک دونا
  • مسابقه تگ تیم دیواز
  • بازگشت گونتر

درباره شو

دانلود راو 15 ژانویه 2024 : این شو راو دو شو پیش از رویداد مهم رویال رامبل میباشد.اپیزود WWE RAW در 15 ژانویه 2024 یک نمایش مهم برای رویال رامبل خواهد بود. این نمایش شامل مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان بین ست رولینز و جیندر ماهال خواهد بود.

عناوین تگ تیم دیواز در خط خواهند بودز و میز مقابل جی دی مک دونا دیگر بازی‌های روی کارت هستند. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت 8 ژانویه 2024 WWE RAW، زیر را بررسی کنید.

جیندر ماهال در برابر ست رولینز

جیندر محل، قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای، دو قسمت آخر RAW جالبی داشته است. او ابتدا با The Rock در ویژه روز اول درگیر شد و سپس هفته گذشته با قهرمان سنگین وزن جهان، ست رولینز روبرو شد و درخواست یک ضربه تایتل کرد. رولینز به سرعت عنوان را به او داد، اما این رزرو به بحث داغ در رسانه های اجتماعی و بخشی از جنگ تبلیغاتی آنلاین تبدیل شد. آیا محل از این محبوبیت جدید سود خواهد برد؟

مسابقات تگ تیم جاجمنت دی

R-Truth همچنان برای روز داوری سردرد است زیرا او به دنبال یافتن فضای خود در جناح است. این تلاش‌ها هزینه مسابقات اعضای روز داوری را در چند هفته گذشته به همراه داشت. دامیان پریست در نهایت گفت که خودش از R-Truth مراقبت خواهد کرد و با Finn Balor، هم تیمی Tag Team Champio، برای رویارویی با The Miz و R-Truth تیم خواهد شد.

تیم دیگر Judgment Day در Dominik Mysterio و JD McDonagh وظیفه دارند جلوی رقبای فزاینده در DIY را بگیرند. توماسو چیامپا هفته گذشته فین بالور را شکست داد که تیمش را به عنوان قهرمانی رساند. سیامپا و جانی گارگانو تلاش خواهند کرد تا قبل از ضربه زدن به عنوان قهرمانی به حرکت خود ادامه دهند.

بازگشت گونتر

گانتر قهرمان بین قاره‌ای WWE در یکی دو هفته گذشته پس از پیروزی بر The Miz در اپیزود RAW در 18 دسامبر، یک استراحت شایسته از WWE گرفت. با بازگشت، متوجه می شود که یکی از اعضای ثابت خود در جیووانی وینچی مجروح شده است. لودویگ قیصر هفته گذشته با گرفتن سر کوفی کینگستون در پاسخ به این آسیب دیدگی طغیان کرد. گونتر به این هرج و مرج چه واکنشی نشان خواهد داد؟دانلود راو 15 ژانویه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.