دانلود راو 17 آوریل 2023

دانلود راو 17 آوریل 2023

دانلود راو 17 آوریل 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : بیست و نهم فروردین

درباره شو

سومین قسمت راو بعد از رسلمنیا از در 17 آوریل 2023، بابی لشلی را در اکشن حضور خواهد داشت. همچنین نشانگر بازگشت براک لزنر به برند قرمز است.بابی لشلی در یک مسابقه انفرادی بدون عنوان به مصاف آستین تئوری خواهد رفت. براک لزنر برای پاسخ به چالش کودی رودز Backlash 2023 به RAW بازخواهد گشت. علاوه بر این، تریش استراتوس اقدامات هفته گذشته خود را توضیح خواهد داد. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE Raw در 17 آوریل 2023، زیر را بخوانید.دانلود راو 17 آوریل 2023 در بالای نوشته ممکن هست.

بابی لشلی در مقابل آستین تئوری

دبلیو دبلیو ای اعلام کرد که بابی لشلی در یک مسابقه بدون عنوان با قهرمان آمریکایی آستین تئوری برخورد خواهد کرد. تئوری با پیروزی او در برابر جان سینا اعتماد به نفس بالایی دارد. در حالی که بابی لشلی پس از از دست دادن مانیا با برونسون رید دعوا کرد. حالا جالب است که ببینیم آیا این مسابقه به مسابقه قهرمانی ایالات متحده منجر می شود یا خیر.

براک لزنر برای پاسخ به چالش کودی رودز

براک لزنر به کودی رودز تبدیل شد و بعد از رسلمنیا به طرز وحشیانه ای به او در راو حمله کرد. هفته گذشته، کودی رودز ظاهر شد. و براک لزنر را در مسابقه Backlash 2023 به چالش کشید. رودز اظهار داشت که می ترسد اما همچنان می خواهد با Beast Incarnate روبرو شود. اکنون، براک لزنر این دوشنبه ظاهر خواهد شد تا به چالش کودی رودز پاسخ دهد.

تریش استراتوس اقدامات خود را توضیح دهد

هفته گذشته تریش استراتوس جایگزین لیتا در مسابقه قهرمانی تگ تیم دیواز در برابر لیو مورگان و راکل رودریگز شد و با بکی لینچ هم تیمی شد. لیو استراتوس را برای برنده شدن در مسابقه سنجاق کرد و زمانی که لینچ سعی داشت تریش را دلداری دهد، دومی به بکی لینچ حمله کرد و پاشنه پا چرخید. اکنون، او در راو ظاهر خواهد شد تا اقدامات هفته گذشته خود را توضیح دهد.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

انتظار داشته باشید که فصل بعدی رقابت سامی زین و کوین اونز با The Bloodline پس از حمله The Bloodline به Matt Riddle در اسمکدان ادامه یابد.

Iyo Sky پس از جایگزینی Bayley در مسابقه مدعی شماره 1، به مدعی شماره 1 قهرمانی دیواز RAW تبدیل شده است. چه زمانی به او ضربه عنوان قهرمانی خواهد رسید؟ و آیا مسائل بین Damage CTRL افزایش می یابد؟

روش دانلود

دانلود به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.از دانلود راو 17 آوریل 2023 لذت ببرید.