دانلود راو 17 جولای 2023

دانلود راو 17 جولای 2023

دانلود راو 17 جولای 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : بیست و هفتم تیر

درباره شو

دانلود راو 17 جولای 2023 : سومین قسمت راو پس از مانی این د بنک و دو شو مانده به سامراسلم این شو است.که در 17 جولای 2023، یک قسمت کلیدی در مسیر SummerSlam 2023 PLE خواهد بود. و براک لزنر برای پاسخ به چالش کودی رودز بازمی‌گردد.کوین اونز و سامی زین در یک مسابقه تگ تیمی با روز قضاوت روبرو خواهند شد. راکل رودریکز و لیو مورگان از قهرمانی تگ تیم دیواز دفاع می کنند. آکادمی آلفا در مسابقه قوانین وایکینگ با The Viking Raiders روبرو می شود. مت ریدل در یک مسابقه انفرادی مقابل گانتر قرار می گیرد. برای پیش‌نمایش کامل و کارت مسابقه از نمایش، زیر را بررسی کنید.

براک لزنر برای پاسخ به چالش کودی رودز بازگشته است

کودی رودز قاطعانه گفته است که می‌خواهد در سامراسلم با براک لزنر روبرو شود. او آخرین باری که لزنر رو در رو شدند و با کودی کاتر به او ضربه زدند، توانسته است حالش را بهتر کند. لزنر این هفته بار دیگر به RAW بازگشته تا به چالش Cody پاسخ دهد. این رویارویی چگونه پیش خواهد رفت؟ آیا کودی منتظر لزنر است؟

کوین اونز و سامی زین در مقابل فین بالر و دامیان پریست

سه‌گانه روز قضاوت هفته گذشته توانستند سه قهرمان سامی زین، کوین اونز و ست رولینز را در یک مسابقه سه‌گانه شکست دهند. فین بالور و دامیان پریست اکنون در یک مسابقه بدون عنوان تیمی به مصاف کوین اونز و سامی زین خواهند رفت. یک برد در اینجا ممکن است راه را برای آنها به سمت یک تگ تیم برای آنها باز کند. آیا این مورد خواهد بود؟ آیا سامی و اونز برای دومین هفته متوالی شکست خواهند خورد؟

آکادمی آلفا (چاد گیبل و اوتیس) مقابل وایکینگ رایدرز (اریک و ایوار) – مسابقه قوانین وایکینگ

آکادمی Alpha و The Viking Raiders رقابت خود را با یک مسابقه قوانین وایکینگ به مرحله بعدی خواهند رساند. این مسابقه پس از آن برگزار شد که وایکینگ ریدرز مراسم فارغ التحصیلی ماکسین دوپری را در هفته گذشته قطع کرد. دو طرف در چند هفته گذشته درگیر مسابقات و نزاع ها بوده اند. انتظار می رود که مسابقه قوانین وایکینگ یک مسابقه تگ تیم گردباد همراه با تجهیزات ویژه وایکینگ باشد. آیا این مزیتی برای The Viking Raiders خواهد بود؟

گانتر در مقابل مت ریدل – Imperium از رینگ ساید ممنوع شد

مت ریدل هفته گذشته با درو مک اینتایر متحد شد تا لودویگ قیصر و جیووانی وینچی از Imperium را شکست دهد. او که از این برد خوشحال شده بود، خواستار یک بازی بدون عنوان مقابل گونتر شد. مک اینتایر اشاره کرد که او در این هفته قادر به استفاده از RAW نبود و پیشنهاد کرد که ریدل باید مسابقه را به هفته آینده منتقل کند. اما، ریدل یک قدم جلوتر بود و Imperium را از قبل محروم کرد. آیا او می‌تواند گانتر را بدون حواس‌پرتی بیرونی شکست دهد؟.دانلود راو 17 جولای 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.