دانلود راو 18 سپتامبر 2023

دانلود راو 18 سپتامبر 2023

دانلود راو 18 سپتامبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.

درباره شو

دانلود راو 18 سپتامبر 2023 : سومین قسمت راو پس از پیبک و دو شو مانده به فستلین این شو است.این شو در 18 سپتامبر 2023، قرار است رویداد اصلی Jey Uso را به همراه یک مسابقه تگ تیمی 2 از 3 فالز به نمایش بگذارد.

جی اوسو در یک مسابقه انفرادی با درو مک اینتایر روبرو خواهد شد در حالی که کودی رودز با دومینیک میستریو برخورد خواهد کرد. شینسوکه ناکامورا به مصاف ریکوشه تک به تک خواهد رفت. علاوه بر این، New Day در یک مسابقه 2 از 3 پاییز با وایکینگ ریدرز روبرو خواهد شد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE Raw در 18 سپتامبر 2023، زیر را بخوانید.

جی اوسو در مقابل درو مک اینتایر

درو مک اینتایر هفته گذشته با جی اوسو درگیری داشت. مک اینتایر روشن کرد که با وجود حمایت افرادی مانند کودی رودز و سامی زین، هنوز به جی اوسو اعتماد ندارد. مک اینتایر سال گذشته رقابتی با Bloodline داشت که در آنجا به کسب عنوان جهانی بسیار نزدیک شد و همچنین در مسابقه WarGames با این جناح روبرو شد. آیا درو می تواند ناامیدی خود را در برابر جی نشان دهد؟ آیا جی اوسو می‌تواند خودش را به عنوان “رویداد اصلی” در هنگام رویارویی با قهرمان سابق WWE معرفی کند؟

شینسکه ناکامورا در مقابل ریکوشه

در حالی که شینسوکه ناکامورا درگیر رقابت با قهرمان سنگین وزن جهان، ست رولینز بوده است، داستانی موازی با ریکوشت در جریان است. هفته گذشته، ست رولینز شینسوکه ناکامورا را برای یک مسابقه مجدد به چالش کشید. با این حال، ناکامورا به جای پشت صحنه به ریکوشه حمله کرده بود. ناکامورا اظهار داشت که رولینز در این هفته برای انجام حرکات بازنشسته نشده بود، بنابراین او مسابقه خود را در جای دیگری انجام داد. پس از آن اعلام شد که ریکوشت در این هفته در RAW به مصاف ناکامورا خواهد رفت.

کودی رودز در مقابل دومینیک میستریو

Dominik Mysterio رقابت خود را با Cody Rhodes دوباره آغاز کرد وقتی که از کودی به خاطر آوردن Jey Uso به RAW تشکر کرد تا بتواند به Judgment Day بپیوندد. دومینیک کراوات کودی را تکان داد که باعث درگیری بین آنها شد. جی دی مک دونا سعی کرد به کودی کمک کند، اما دومی در عوض با کراس رودز به او ضربه زد. WWE سپس اعلام کرد که کودی و دومینیک در یک مسابقه انفرادی این دوشنبه با یکدیگر روبرو خواهند شد. کودی قبلاً دومینیک را در مسابقه خود در Money in the Bank شکست داده بود. آیا او یک پیروزی دیگر مقابل دومینیک خواهد داشت؟

New Day vs Viking Raiders

آخرین فصل از رقابت New Day و Viking Raiders در این هفته نوشته می شود که New Day در یک مسابقه 2 از 3 پاییز با وایکینگ رایدر روبرو خواهد شد. وایکینگ ریدرز سه هفته پیش پس از حمله تصادفی درو مک اینتایر، نیو دی را شکست داد. آیا New Day می تواند این یکی را برنده شود؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

نیا جکس هفته گذشته در جریان بازی خود با رئا ریپلی برای حمله به راکل رودریگز بازگشت. نیا پس از پایان بازی نیز به حمله به رئا ختم شد. دلیل این حمله چه بود؟آیا چاد گیبل بار دیگر در مسابقات قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای شوت خواهد داشت؟دانلود راو 18 سپتامبر 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.