دانلود راو 19 فوریه 2024

دانلود راو 19 فوریه 2024

دانلود راو 19 فوریه 2024 با کیفیت مختلف

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

مسابقات و قرار گیری

  • کیفیت 1080 و 720 و 480 قرار گرفت
  • کودی رودز vs درو مکینتایر
  • جی اوسو vs گونتر – قهرمانی اینترکانتینتال
  • جاجمنت دی vs میز و آرتروت و DIY
  • چاد گیبل vs ایوار
  • بتل رویال دیواز - انتخاب آخرین منتخب مسابقه قفسی

درباره شو

دانلود راو 19 فوریه 2024 : این شو راو یک شو پیش از رویداد المنیشن چمبر میباشد.اپیزود 19 فوریه RAW اپیزود اصلی RAW برای رویداد Elimination Chamber Perth خواهد بود و از مرکز هوندا در Anahiem، کالیفرنیا پخش خواهد شد. خط تولید اعلام شده به شرح زیر است:دبلیو دبلیو ای یک ترکیب فشرده برای مسابقه RAW در 19 فوریه 2024 با بازی عنوان Intercontinental، Last Chance Qualifier برای دیواز Elimination Chamber و Cody Rhodes در حال اجرا اعلام کرده است.

جی اوسو در برابر گونتر – قهرمانی اینترکانتینتال

جی اوسو هفته آینده در مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای مقابل گانتر شوت خواهد کرد. جی هفته گذشته در طول جشن 600 روزه خود به عنوان قهرمان، مقابل گونتر ایستاد. او این هفته با New Day متحد شد تا Imperium با حضور گوتر را نیز در یک مسابقه سه‌گانه شکست دهد.

کودی رودز در مقابل درو مکینتایر

کودی رودز در یک مسابقه انفرادی به مصاف درو مک اینتایر خواهد رفت. درو پس از پیروزی بر شینسوکه ناکامورا در قسمت RAW در 5 فوریه به کودی حمله کرد. کودی در این مسابقه شانس بازگشت به درو را خواهد داشت. کودی برای نجات سامی زین بیرون آمد. بعد از رویداد اصلی RAW این هفته توسط درو و ناکامورا شکست خوردند.

بتل رویال دیواز

یک مسابقه Last Chance Battle Royal برای آخرین جایگاه برای مسابقه حذفی چمبر دیواز اعلام شده است. تمام مبارزان بازنده از مسابقات مقدماتی Elimination Chamber قرار است به همراه تعداد بیشتری از شرکت کنندگان در این مسابقه حضور داشته باشند. این بدان معناست که Shayna Baszler، Michin و Zoey Stark برای بازی آماده شده اند. چلسی گرین و ایندی هارتول برای حضور در این مسابقه به آدام پیرس، مدیر RAW، وارد میدان شدند.

جاجمنت دی در مقابل میز و آرتروت و DIY

جاجمنت دی قرار است در یک مسابقه تگ تیمی 8 نفره برگزار شود. اعضای مرد اصطبل در دامیان پریست، فین بالور، دومینیک میستریو و دی جی مک دونا بخشی از این مسابقه خواهند بود. آنها با DIY (جانی گارگانو و توماسو سیامپا) روبرو خواهند شد. , The Miz و R-Truth. DIY آمد تا The Miz و R-Truth را از شکست در Judgment Day این هفته در RAW نجات دهد.

چاد گیبل مقابل ایوار

بازی رفت و برگشتی که ایوار همه چیز را تحت کنترل داشت. گیبل مقابله کرد و به تئوری آشوب ضربه زد. او با یک مهتاب ادامه داد، اما ایوار بیرون رانده شد. گیبل بلافاصله آن را به قفل مچ پا تبدیل کرد. ایوار تلاش زیادی کرد اما در نهایت مجبور شد از آن استفاده کند.دانلود راو 19 فوریه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.