دانلود راو 19 ژوئن 2023

دانلود راو 19 ژوئن 2023

دانلود راو 19 ژوئن 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : سیم خرداد

درباره شو

دانلود راو 19 ژوئن 2023 : چهارمین قسمت راو پس از نایت آف چمپیونز و دو شو مانده به مانی این د بنک این شو است.در 19 ژوئن 2023، چالش باز دیگری از ست رولینز برای عنوان World Heavyweight همراه با بازگشت Logan Paul خواهد داشت.آخرین مسابقه مقدماتی نردبان دیواز در رویداد WWE Money in the Bank 2023 نیز همراه با مسابقه انفرادی Rhea Ripley و Natalya برگزار می شود. ریکوشت در مقابل لودویگ قیزر از Imperium قرار می گیرد و برونسون رید با شینسوکه ناکامورا روبرو می شود. برای کارت مسابقه کامل و پیش نمایش قسمت WWE RAW در 19 ژوئن 2023، زیر را بررسی کنید.

چالش باز ست رولینز

در حالی که RAW در یک سال و نیم گذشته بدون هیچ مسابقه عنوان جهانی انجام شد. ست رولینز اکنون مشتاق است که دوشنبه شب ها مسابقات قهرمانی بیشتری را به طرفداران ارائه دهد. پس از دفاع از عنوان قهرمانی مقابل دامیان پریست دو هفته پیش، او خواستار یک چالش آزاد دیگر شد. برخلاف دفعه قبل هیچ کس تا کنون این چالش را نپذیرفته است. رولینز نیز قرار است روز بعد در NXT Gold Rush از عنوان قهرمانی مقابل Bron Breakker دفاع کند. آیا او تا آن زمان قهرمان خواهد شد؟

برونسون رید در مقابل شینسوکه ناکامورا

برونسون رید پس از باخت مانی در مسابقه بانک مقدماتی به ناکامورا ساکت ننشسته بود. او دو هفته قبل از اینکه ناکامورا در بازی مقابل ریکوشه به او حمله کرد. در مسابقه ناکامورا و ریکوشه مداخله کرد تا باعث محرومیت شود. آیا رید می تواند ثابت کند که باخت مقابل ناکامورا یکباره بوده است؟

مت ریدل در مقابل لودویگ کایزر

مت ریدل به رقابت خود در برابر ایمپریوم ادامه می دهد و این هفته در RAW به مصاف لودویگ کایزر می رود. ریدل با کوین اونز و سامی زین تیم شد تا ماه گذشته در یک مسابقه سه‌گانه Imperium را شکست دهد. بعداً، یک درگیری در پشت صحنه منجر به مجروح شدن جیووانی وینچی با قفل مچ پا شد. پس از اینکه هفته گذشته نتوانست در مسابقات مقدماتی MITB پیروز شود. ریدل گفت که راه جدیدی برای رسیدن به لندن پیدا کرده است. آیا این راه از طریق قهرمان بین قاره ای گانتر خواهد گذشت؟

بازگشت لوگان پل

لوگان پل در 19 ژوئن برای اولین بار پس از رسلمنیا 39 راه خود را به WWE RAW بازخواهد کرد. او همان شب به ست رولینز که اکنون قهرمان جهان است شکست خورد. آیا او فقط با رولینز دشمنی را احیا خواهد کرد؟ یا چیزهای جدیدی پدیدار می شود تا کانون توجه را از او دور کند؟

بازی برگشت ناتالیا و رئا ریپلی

رئا ریپلی و ناتالیا قرار است یک بار دیگر این هفته در RAW با هم درگیر شوند. رئا با موفقیت از قهرمانی دیواز اسمکدان در برابر ناتالیا به شیوه ای متقاعد کننده در Night of Champions دفاع کرد. ناتالیا هفته گذشته در شبکه های اجتماعی گفت که این از دست دادن او را تغییر داده و اعتماد به نفس خود را از دست داده است. آیا او می تواند خود را در این مسابقه بدون عنوان بازخرید کند؟دانلود راو 19 ژوئن 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.