دانلود راو 20 مارس 2023

دانلود راو 20 مارس 2023

دانلود راو 20 مارس 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : بیست و سوم اسفند

درباره راو 20 مارس 2023

دانلود راو 20 مارس 2023 : WWE RAW در 20 مارس 2023 از Enterprise Center در سنت لویوس، MO با پادکست Logan Paul’s ImpaulSive پخش می شود.تنها 2 هفته مانده به رسلمنیا 39، رومن رینز برای مقابله با حریف خود کودی رودز به RAW می رسد. آستین تئوری قرار است در یک مسابقه انفرادی به مصاف مونتز فورد برود. کارت بازی کامل و پیش‌نمایش قسمت 20 مارس 2023 WWE RAW را بررسی کنید.

رومن و کودی رو در رو

در حالی که سایر جنبه‌های داستان The Bloodline همچنان ادامه دارد. چالش فوری رومن رینز اکنون همچنان کودی رودز است که در WrestleMania 39 در برابر او برای قهرمانی Undisputed WWE Universal تیتر خواهد شد. پل هیمن هفته گذشته اعلام کرد. که این فرصتی برای کودی خواهد بود تا رئیس قبیله را به رسمیت بشناسد یا خود را به دشمن تبدیل کند.

کودی در طول این دشمنی به رومن به عنوان یک قهرمان احترام می گذارد. اما، حمایت همیشگی او از سامی زین و کوین اونز، و تلاش های او برای جمع آوری آنها در هفته گذشته، باید رومن را عصبانی کرده باشد. رئیس قبیله برای رفتن به پایان بازی قبل از رسلمنیا 39 چه چیزی در ذهن دارد؟

ImpPaulSive Paul

برای اولین بار، Logan Paul نسخه ویژه ImPaulsive پادکست را در 20 مارس 2023 به WWE RAW می‌آورد. در حالی که مهمان پادکست مشخص نشده است. می‌توان انتظار داشت که شخص مربوط به حریف Logan’s WrestleMania یا خود Rollins باشد. میز گفته بود که او هم ممکن است مهمان باشد، اما بعید است. آیا The Miz سعی خواهد کرد همانطور که تاکنون تلاش کرده است خود را بین رولینز و لوگان قرار دهد؟

تئوری آستین در مقابل مونتز فورد

در حالی که او باید برای رویارویی خود با جان سینا در رسلمنیا 39 آماده شود، آستین تئوری در عوض با The Street Profits دشمنی کرده است. هفته گذشته، تئوری طی یک مصاحبه، Profits را قطع کرد و فورد را به خاطر باخت در Elimination Chamber مورد تمسخر قرار داد. آنجلو داوکینز در یک مسابقه از تئوری استفاده کرد، اما در نهایت شکست خورد. این هفته در RAW، تئوری در یک مسابقه انفرادی به مصاف مونتز فورد خواهد رفت.

بیانکا بلایر و آسوکا در مقابل چلسی گرین و کارملا

پس از هفته‌ها بازی انفرادی مقابل آنها، بیانکا بلایر و آسوکا به صورت تیمی به مصاف جفت چلسی گرین و کارملا خواهند رفت. آسوکا قرار است بیانکا را برای قهرمانی زنان RAW در Showcase of The Immortals به چالش بکشد. آیا رقابت آنها با این مسابقه افزایش می یابد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

فین بالور و اج با یک مسابقه Hell in a Cell در رسلمنیا 39 موافقت کرده اند. بالور اشاره کرده است که جهنم نمی تواند شیاطین او را مهار کند. از کدام شیاطین صحبت می کند؟

Damage CTRL هفته گذشته تریش استراتوس را از بین برد، اما این منجر به آسیب جدی به تریش نمی شود. لیتا، بکی لینچ و تریش قول دادند که به Damage CTRL برگردند. آیا آنها چیز خاصی در ذهن خود دارند؟

روش دانلود

دانلود راو 13 مارس 2023 به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.