دانلود راو 21 آگوست 2023

دانلود راو 21 آگوست 2023

دانلود راو 21 آگوست 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : سیم مرداد

درباره شو

دانلود راو 21 آگوست 2023 : سومین قسمت راو پس از سامراسلم و دو شو مانده به پیبک این شو است.این شو در 14 در 21 آگوست 2023، به ساخت رویداد Payback 2023 با مسابقه عنوان بین قاره ای و موارد دیگر ادامه خواهد داد.

گونتر از عنوان IC در مقابل چاد گیبل دفاع خواهد کرد. شینسوکه ناکامورا آنچه را که هفته گذشته به ست رولینز گفته بود را فاش خواهد کرد و New Day در یک مسابقه تگ تیمی با مت ریدل و درو مک اینتایر روبرو خواهد شد. برای پیش‌نمایش کامل و بازی WWE RAW قسمت 21 اوت 2023، زیر را بررسی کنید.

ناکامورا به رولینز چه گفت؟

ست رولینز قهرمان سنگین وزن جهان و شینسوکه ناکامورا هفته گذشته پس از حمله غافلگیرانه ناکامورا به رولینز دو هفته پیش رو در روی هم قرار گرفتند. آنها برای مسابقه عنوان در تاریخ آینده به توافق رسیدند، اما درست زمانی که روی آن دست دادند، ناکامورا چیزی در گوش رولینز گفت که باعث ناراحتی رولینز شد. سپس ناکامورا رولینز را با یک کینشاسای دیگر گرفتار کرد تا او را بیرون بگذارد. ناکامورا اکنون آنچه را که به رولینز گفته بود را فاش خواهد کرد.

گونتر در مقابل چاد گیبل

چاد گیبل سه هفته قبل در RAW از یک چالش 5 دقیقه ای مقابل گانتر جان سالم به در برد، اما گانتر در نهایت پس از شروع مجدد مسابقه، او را شکست داد. گیبل سپس با پیروزی در یک مسابقه 4 طرفه، مدعی شماره 1 قهرمانی بین قاره ای شد. رقابت بین آلفا آکادمی و ایمپریوم بیشتر ادامه یافت و گیبل هفته گذشته جووانی وینچی را شکست داد در حالی که گونتر اوتیس را در مسابقات انفرادی مختلف شکست داد. گونتر که از باخت وینچی ناراحت بود، قول داده است که این هفته گیبل را تمام کند. آیا رکوردشکنی سلطنت او ادامه خواهد داشت؟

New Day vs Glass-Bros

مت ریدل و درو مک اینتایر، معروف به Glass-Bros، اکنون دو بار در تگ تیم خود موفق بوده اند. ابتدا ماه گذشته ایمپریوم را شکست دادند و هفته گذشته وایکینگ رایدرز را شکست دادند. مت ریدل که از پیروزی هفته گذشته خود هیجان زده شده بود، از قبل به مسابقه قهرمانی تگ تیم چشم دوخته بود. اما، کوفی کینگستون و خاویر وودز از New Day به سرعت مداخله کردند و تمایل خود را برای این عنوان ابراز کردند. این یک مسابقه بین آنها برای RAW این هفته ایجاد کرده است.دانلود راو 21 آگوست 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.