دانلود راو 22 می 2023

دانلود راو 22 می 2023

دانلود راو 22 می 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : دوم خرداد

درباره شو

دانلود راو 22 می 2023 : سومین قسمت راو پس از بکلش در 22 می 2023 اپیزود اصلی برای Night of Champions 2023 PLE خواهد بود و ادامه مصاحبه ست رولینز قبل از مسابقه عنوان سنگین وزن جهان را به نمایش می گذارد.سه نفر Imperium با کوین اونز، سامی زین و یک شریک مرموز روبرو خواهند شد. کودی رودز و براک لزنر زیر یک سقف خواهند بود. در حالی که بکی لینچ و تریش استراتوس برای مسابقه خود در Night of Champions قرارداد امضا خواهند کرد. برای پیش‌نمایش و کارت بازی WWE RAW قسمت 22 می 2023، زیر را بررسی کنید.

امضای قرارداد بکی و تریش

پس از بازگشت او برای حمله به تریش استراتوس، بکی لینچ او را به مسابقه ای در Night of Champions دعوت کرد. آنها بازی را در بخش امضای قرارداد این هفته در RAW رسمی خواهند کرد. آیا این فقط امضای قرارداد خواهد بود؟ تریش چه چیز دیگری برای گفتن به بکی دارد؟ و آیا تغییر دیگری در این خط داستانی وجود دارد؟

مصاحبه ست رولینز ادامه دارد!

ست رولینز قرار است در فینال مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان به مصاف ای جی استایلز برود تا قهرمان افتتاحیه را تاج گذاری کند. اما از آنجایی که او برای فیلمبرداری یک فیلم مارول دور بود. دبلیو دبلیو ای از طریق مصاحبه های از پیش ضبط شده حضور او در سریال را تضمین کرد. قسمت اول مصاحبه نشستن رولینز با کوری گریوز هفته گذشته پخش شد. که به روزهای سپر و نظر او در مورد قهرمان جهانی رومن رینز می‌پردازد. قسمت دوم این هفته پخش خواهد شد.

کودی و براک زیر یک سقف

از زمانی که براک لزنر روی کودی رودز فعال شد، هر زمان که زیر یک سقف بودند، می‌توانستند به یکدیگر حمله کنند. آنها یک بار دیگر در اپیزود RAW در 22 مه در Hershey، PA در همان ساختمان خواهند بود. آیا آنها یک بار دیگر قبل از مسابقه خود در Night of Champions با هم برخورد می کنند؟. آیا شاهد اضافه شدن شرطی به مسابقه آنها خواهیم بود؟.

Imperium Does The Bloodline’s Budding!

زمانی که لودویگ قیصر و جیووانی وینچی از ایمپریوم دو هفته پیش آمدن گانتر را اعلام کردند، کوین اونز و سامی زین عصبانی شدند. این باعث شد که اونز و سامی در یک مسابقه تگ تیمی در آن هفته دو تیم Imperium را شکست دهند. وقتی گانتر هفته گذشته به RAW رسید، به تیم قهرمانان تگ رفت و از همکارانش خواست که با احترام رفتار کنند. هنگامی که آنها پاسخی ندادند، گونتر آنها را برای یک مسابقه سه‌گانه در این هفته به چالش کشید.

هر چند داستان به همین جا ختم نمی شود. به دنبال مشاجره آنها، پل هیمن به ایمپریوم رفت تا از آنها بخواهد که حواس اونز و سامی را پرت کنند. هیمن همچنین تماسی را بین قهرمان جهانی رومن رینز و گانتر برقرار کرد. موضوع بحث آنها مشخص نیست، اما Imperium در نهایت به قیمت سامی و اوونز در بازی مقابل Judgment Day تمام شد. حالا آیا قهرمانان تگ بار دیگر Imperium را شکست خواهند داد؟. و چه کسی شریک رمز و راز آنها خواهد بود؟.دانلود راو 22 می 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.