دانلود راو 22 ژانویه 2024

دانلود راو 22 ژانویه 2024

دانلود راو 22 ژانویه 2024 با کیفیت مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • کیفیتهای 480 و 720 و 1080 قرار گرفت
  • فیس تو فیس سی ام پانک و کودی رودز
  • درو مکینتایر vs دیمین پریست
  • آیا ست رولینز باید قهرمانی را به دلیل مصدومیت واگذار کند؟
  • دومینیک مستریو vs میز
  • ایوار vs چاد گیبل
  • آیوی نیل vs والهالا
  • لینکهای دانلود فردا بین ساعت 9 الی 11 قرار میگیرند

درباره شو

دانلود راو 22 ژانویه 2024 : این شو راو تنها یک شو پیش از رویداد مهم رویال رامبل میباشد.قسمت WWE RAW در 22 ژانویه 2024، قرار است 1600 امین قسمت از سری ماندی نایت راو باشد، و همچنین نمایش خانگی قبل از رویداد Royal Rumble 2024 خواهد بود.

قهرمان سنگین وزن جهان، ست رولینز، نمایش را با یک به روز رسانی مهم افتتاح خواهد کرد. درو مک اینتایر در مقابل دامیان پریست، دومینیک میستریو در مقابل میز، ایوار مقابل چاد گیبل، و آیوی نیل و والهالا انفرادی نیز برای نمایش در نظر گرفته شده است. کودی رودز و سی ام پانک قرار است رودررو شوند. پیش‌نمایش کامل و کارت مسابقه برای قسمت WWE RAW 22 ژانویه 2024 را بررسی کنید.

ست رولینز به روز رسانی را ارائه می دهد

ست رولینز، قهرمان سنگین وزن جهان، در جریان مسابقه اصلی بازی مقابل جیندر محل در RAW، دچار پارگی MCL و پاره شدن مینیسک شد. میزان مصدومیت او در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، مشخص خواهد شد که رولینز این هفته نمایش را برای رسیدگی به مصدومیت خود افتتاح می کند. آیا او باید عنوان را خالی کند؟ یا او فقط زمان محدودی را در حاشیه می‌گذراند؟

مک اینتایر در مقابل پریست

ماجرای درو مک اینتایر با Judgment Day قدیمی است، اما ماجرای او با دامیان پریست به این دلیل است که پریست در جریان مسابقه عنوانش در برابر ست رولینز، یک کیف پول نقد MITB را انجام می دهد. مک اینتایر همچنین هفته گذشته پریست را از دریافت نقدی دیگر منع کرد. اکنون آنها قرار است در یک مسابقه انفرادی به مصاف هم بروند. چه کسی در این مسابقه پیروز ظاهر خواهد شد؟

کودی و پانک چهره به چهره

درو مک اینتایر در دو هفته گذشته با سی ام پانک و کودی رودز رویارویی داشت و در مورد انگیزه ها و سفر آنها صحبت می کرد. حالا پانک و کودی در قسمت خانه رویال رامبل رو در رو می شوند. از آنجایی که پانک کسی است که برای این سگمنت فراخوان داده است، آیا او چیزی برای گفتن به کودی دارد؟

آلفا آکادمی پاسخ می دهد

آکیرا توزاوا هفته گذشته ایوار را شکست داد، اما والهالا پس از بازی به ماکسسین دوپری حمله کرد در حالی که ایوار توزاوا را رها کرد. این باعث شد که چاد گیبل مسابقه ای را با ایوار ترتیب دهد در حالی که آیوی نیل سعی خواهد کرد درسی به والهالا بدهد.

دومینیک در مقابل میز

خط داستانی دیگر Judgment Day با R-Truth نیز به بهانه مسابقه The Miz و Dominik Mysterio ادامه خواهد یافت. Finn Balor و Damian Priest هفته گذشته در یک مسابقه تگ تیم R-Truth و The Miz را شکست دادند. Miz اکنون سعی خواهد کرد با پیروزی بر Dominik، یکی از روز قضاوت را از آن خود کند. آیا او موفق خواهد شد؟دانلود راو 22 ژانویه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.