دانلود راو 24 آوریل 2023

دانلود راو 24 آوریل 2023

دانلود راو 24 آوریل 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : پنجم اردیبهشت

درباره راو 24 آوریل

چهارمین قسمت راو بعد از رسلمنیا از در 24 آوریل 2023،از Allstate Arena در شیکاگو، IL ارائه خواهد کرد. و بازگشت Bad Bunny را قبل از Backlash 2023 نشان خواهد داد.مسابقه ری میستریو و دامیان پریست نیز برای نمایش اعلام شده است. همچنین انتظار می رود پیامدهای حمله کودی رودز به امنیت در هفته گذشته، و اعلام بازی تهدید سه گانه عنوان ایالات متحده باشد. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE RAW در 24 آوریل 2023، زیر را بررسی کنید.دانلود راو 24 آوریل 2023 در بالای نوشته ممکن هست.

ری میستریو در مقابل دامیان پریست

رقابت ری میستریو با پسرش دومینیک و Judgment Day با مسابقه انفرادی مقابل دامیان پریست این هفته در RAW ادامه خواهد داشت. ری میستریو با سانتوس اسکوبار متحد شد تا به فین بالر و پریست در اسمکدان شکست بخورد. او همچنین دو هفته قبل در RAW به فین بالور باخت. آیا شانس او ​​در این هفته تغییر می کند؟

بازگشت بد بانی

Bad Bunny در اپیزود WWE RAW After WrestleMania بود که توسط شریک سابق تگ تیمش Damian Priest در جدول قرار گرفت. Bad Bunny قرار است مجری Backlash 2023 باشد و این هفته به RAW بازخواهد گشت. اما، آیا این حمله از سوی پریست به یک خط داستانی برای Bad Bunny تبدیل می شود تا به صورت فیزیکی درگیر شود؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟!

کودی رودز در حالی که هفته گذشته در RAW تلاش می کرد به براک لزنر برسد، به امنیت حمله کرد. کودی بعداً گفت که از کارهایش شرمسار بزرگی شده است. آیا می توان انتظار داشت که او به خاطر اعمالش مورد سرزنش قرار گیرد؟

اعلام شد که ست رولینز در Backlash با Omos روبرو خواهد شد. آیا ما شاهد حضور آنها در این هفته برای ساخت این مسابقه خواهیم بود؟

روش دانلود

دانلود به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.از دانلود راو 24 آوریل 2023 لذت ببرید.