دانلود راو 24 جولای 2023

دانلود راو 24 جولای 2023

دانلود راو 24 جولای 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : دوم مرداد

درباره شو

دانلود راو 24 جولای 2023 : چهارمین قسمت راو پس از مانی این د بنک و دو شو مانده به سامراسلم این شو است.که 24 ژوئیه 2023 به Amalie Arena در تامپا، فلوریدا خواهد آمد، که همچنین آخرین قسمت RAW قبل از رویداد SummerSlam 2023 خواهد بود. این قسمت شامل یک بخش امضای قرارداد بین ست رولینز و فین بالر برای مسابقه عنوان قهرمانی جهان است.

یک بخش رودررو بین گانتر و درو مک اینتایر تنظیم شده است. علاوه بر این، بکی لینچ با زوئی استارک روبرو می شود تا در مقابل تریش استراتوس مسابقه دهد. کودی رودز به براک لزنر پاسخ خواهد داد و توماسو چیامپا در مقابل برونسون رید قرار خواهد گرفت. برای پیش نمایش و کارت بازی برای قسمت WWE RAW در 24 ژوئیه 2023، زیر را بررسی کنید.

بکی لینچ در مقابل زویی استارک

بکی لینچ دو هفته قبل پس از دخالت تریش استراتوس نتوانست زوئی استارک را شکست دهد. وقتی از تریش خواست تا مسابقه‌ی مجدد داشته باشد، این موضوع او را گاز گرفت. سپس تریش شرط گذاشت که بکی باید زوئی را شکست دهد تا بتواند در برابر او مسابقه دهد. بکی برای آن آماده بود، اما تریش شرایط را در صورت شکست بکی اضافه کرد. شرایط این است که بکی باید جلوی تریش زانو بزند و بگوید: “متشکرم، تریش”. آیا بکی در مواجهه با زوئی استارک می تواند از این وضعیت تحقیرآمیز اجتناب کند؟

امضای قرارداد ست رولینز و فین بالور

ست رولینز و فین بالور در بخش امضای قرارداد حضور خواهند داشت تا مسابقه خود را در سامراسلم رسمی کنند. رولینز به وضوح از حمله بی‌دلیل بالور در هفته گذشته عصبانی بود و پس از آن مسابقه توسط WWE اعلام شد. این سومین تقابل رولینز و بالور خواهد بود و دور از ذهن نیست که انتظار داشته باشیم نوعی شرط به این مسابقه اضافه شود. آیا این امضای قرارداد داستان را به سمت آن شرط سوق خواهد داد؟

آکادمی آلفا (چاد گیبل و اوتیس) مقابل وایکینگ رایدرز (اریک و ایوار) – مسابقه قوانین وایکینگ

آکادمی Alpha و The Viking Raiders رقابت خود را با یک مسابقه قوانین وایکینگ به مرحله بعدی خواهند رساند. این مسابقه پس از آن برگزار شد که وایکینگ ریدرز مراسم فارغ التحصیلی ماکسین دوپری را در هفته گذشته قطع کرد. دو طرف در چند هفته گذشته درگیر مسابقات و نزاع ها بوده اند. انتظار می رود که مسابقه قوانین وایکینگ یک مسابقه تگ تیم گردباد همراه با تجهیزات ویژه وایکینگ باشد. آیا این مزیتی برای The Viking Raiders خواهد بود؟

درو مک اینتایر و گانتر رو در رو

درو مک اینتایر در رویداد Money in the Bank PPV با حمله به قهرمان بین قاره ای گانتر بازگشتی هیجان انگیز داشت. او همچنین ریدل را از امپریوم نجات داد و این دو حتی توانستند ایمپریوم را در یک مسابقه تگ تیمی شکست دهند. هفته گذشته، زمانی که گانتر ریدل را شکست داد، درو در برنامه حضور نداشت. بنابراین، ژنرال حلقه او را فراخواند تا در این هفته با او در رینگ ملاقات کند. به نظر می رسد یک مسابقه در سامراسلم قریب الوقوع است. اما، چه چیزی در این رویارویی خواهد داشت؟

لوگان پل و ریکوشه

ریکوشه از لوگان پل فراخوانده است تا در یک مسابقه با او روبرو شود، اما پل از سوار شدن بر پرواز بالا امتناع کرد. ریکوشت آخرین باری که دو هفته پیش با RAW رودررو شدند، نگاهی اجمالی به توانایی‌های خود داشت. همچنین در مسابقات رویال رامبل و مانی این بانک لحظات خاصی خلق کرده اند. ریکوشه چه کار دیگری باید انجام دهد تا پل را متقاعد کند تا در یک مسابقه انفرادی با او روبرو شود؟

کودی رودز به براک لزنر پاسخ می دهد

براک لزنر هفته گذشته وقتی کودی رودز را جلوی چشمان خانواده اش در زادگاهش کتک زد، جنبه شریرانه خود را نشان داد. لزنر همچنین چالش کودی برای رویارویی با او در رویداد سامراسلم را پذیرفت. با این حال، شایعاتی مبنی بر اضافه شدن یک شرط به این مسابقه لاستیکی وجود دارد. آیا زمانی که کودی به حمله لزنر در این هفته به RAW پاسخ دهد، از آن مطلع خواهیم شد؟

توماسو چیامپا vs برونسون رید

برونسون رید هفته گذشته آنچه را که هفته قبل کاشته بود درو کرد. توماسو چیامپا در بازی مقابل شینسوکه ناکامورا به رید حمله کرد تا باعث محرومیت شود. این در پاسخ به حمله رید به سیامپا و هزینه بازی مقابل میز بود. اکنون، آنها یک به یک در RAW این هفته با هم برخورد خواهند کرد. آیا او می‌تواند گانتر را بدون حواس‌پرتی بیرونی شکست دهد؟.دانلود راو 24 جولای 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.