دانلود راو 27 فوریه 2023

دانلود راو 27 فوریه 2023

دانلود راو 27 فوریه 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود رایگان راو اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید
تاریخ انتشار : نهم اسفند

درباره راو 27 فوریه 2023

دانلود راو 27 فوریه 2023 : WWE سه مسابقه و یک اعلامیه بزرگ از Miz را به همراه یک تیز برای حضور براک لزنر برای WWE RAW در قسمت 27 فوریه 2023 فاش کرده است.آسوکا در یک مسابقه انفرادی به مصاف کارملا خواهد رفت. کارملا پس از باخت آسوکا در Elimination Chamber از او عصبانی بود. او از آدام پیرس خواست تا هفته آینده او را مقابل آسوکا رزرو کند. آسوکا قرار است برای مسابقات قهرمانی WWE RAW زنان در برابر بیانکا بلایر در رسلمنیا 39 به چالش بکشد.

Candice LeRae نیز قرار است با Piper Niven بازی کند. کینه آنها به دو هفته قبل برمی گردد، زمانی که کندیس کسی بود که توسط کارملا در یک مسابقه مقدماتی 4 طرفه مرگبار برای مسابقه حذفی دیواز سنجاق شد.

براک لزنر در مسابقه خود مقابل بابی لشلی محروم شد اما بعد از بازی به لشلی حمله کرد. MVP، مدیر سابق لشلی، یک چالش برای لزنر به شکل Omos برای مسابقه در رسلمنیا 39 قرار داد. MVP از لزنر خواست تا هفته آینده در RAW ظاهر شود تا به چالش پاسخ دهد.

علاوه بر این، The Miz هفته آینده اعلامیه بزرگی را منتشر خواهد کرد. مریس یک پاکت پشت صحنه اپیزود RAW این هفته را به او داد که حاوی جزئیات اعلامیه بود. اگرچه، Miz گفت که این خبر خیلی بزرگ است و او اعلامیه را در بخش تلویزیونی Miz در هفته آینده فاش خواهد کرد.

قسمت 27 فوریه 2023 WWE RAW از Van Andel Arena در Grand Rapids، MI پخش خواهد شد. یک مسابقه عنوان تگ تیم زنان با حضور لیتا و بکی لینچ در رقابت با ایو اسکای از Damage CTRL و داکوتا کای برای این عنوان نیز اعلام شده است. ترکیب کامل به شرح زیر است:

همکاری لیتا و بکی لینچ برای قهرمانی تگ تیم

تالار مشاهیر دبلیو دبلیو ای لیتا با بکی لینچ تیم می شود. تا برای قهرمانی تگ تیم زنان دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای با اییو اسکای و داکوتا کای از Damage CTRL به رقابت بپردازند. این مسابقه طی قسمتی در قسمت 20 فوریه RAW تنظیم شد.

بیلی میزبان همتایان خود در بخش دینگ دونگ هلو بود تا سلطنت عنوان تگ تیم آنها را تا کنون جشن بگیرد. آنها به سرعت توسط بکی لینچ قطع شدند. بکی به دلیل عدم دفاع از عناوین طولانی مدت به قهرمانان شلیک کرد. و می خواست آنها را از کای و اسکای دور کند. بیلی در ادامه او را به دلیل نداشتن هیچ دوستی برای تگ کردن با او مسخره کرد.

این زمانی بود که بکی لیتا را بیرون آورد. بکی و لیتا برای عناوین تگ تیم به چالش کشیدند. هنگامی که بیلی پاسخ داد که آنها سزاوار این عنوان نیستند، بکی تمام لیتا و دستاوردهای او را در WWE فهرست کرد. با این حال، وقتی قهرمانان قانع نشدند، لیتا و بکی شروع به تمسخر آنها به دلیل ترس کردند. بیلی طعمه را گرفت و چالش را از طرف هم تیمی هایش پذیرفت.

بکی لینچ از سامراسلم با Damage CTRL درگیر بوده است. او در مقابل آنها در یک مسابقه WarGames شرکت کرد و سه گانه مبارزه با بیلی داشته است. لیتا به او در مقابله با آیو اسکای و داکوتا کای در مسابقه استیل کیج در قسمت 6 فوریه RAW کمک کرد که منجر به پیروزی بکی بر بیلی شد.

مسابقه قهرمانی تگ تیم دیواز WWE بین Lita & Becky vs Sky & Kai اکنون برای قسمت WWE RAW در 27 فوریه 2023 تنظیم شده است. آخرین مسابقه لیتا در RAW یک مسابقه تگ تیم 10 نفره در قسمت 29 اکتبر 2018 بود.

خلاصه اتفاقات

داکوتا کای و آیو اسکای از عناوین تگ زنان در برابر لیتا و بکی لینچ دفاع خواهند کرد.
پایپر نیون با Candice LeRae روبرو می شود.
Miz اعلامیه بزرگی می دهد.
آسوکا در مقابل کارملا.
اوموس براک لزنر را برای مسابقه ای در رسلمنیا 39 به چالش می کشد.

دانلود فایل

دانلود راو 27 فوریه 2023 برای کاربران ویژه با کیفیت 720p برای کاربران رایگان میباشد.فایل 1080p تخصصی و تضمینی مدرن و همچنین فایل 720p مذکور به طور مستقیم قابل خرید خواهند بود.