دانلود راو 27 مارس 2023

دانلود راو 27 مارس 2023

دانلود راو 27 مارس 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : هشتم فروردین

درباره راو 27 مارس 2023

قسمت WWE RAW در 27 مارس 2023، نسخه رسمی WresleMania 39 از برند قرمز خواهد بود. و Cody Rhodes را در عمل نمایش می دهد.کودی رودز با Solo Sikoa مجری Bloodline در RAW نهایی قبل از WrestleMania 39 روبرو خواهد شد. Trish Stratus، Lita و Becky Lynch به عنوان مهمان در Miz TV ظاهر خواهند شد. بارون کوربین در یک مسابقه انفرادی به مصاف ریک بوگز خواهد رفت. علاوه بر این، یک بخش وزن کشی برای Omos و براک لزنر نیز اعلام شد. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE Raw در 27 مارس 2023، زیر را بخوانید.دانلود راو 27 مارس 2023 در بالای نوشته ممکن هست.

کودی رودز در مقابل سولو سیکوآ

کاندیدای شماره 1 قهرمانی جهانی جهانی دبلیو دبلیو ای، کودی رودز، تنها چند روز قبل از درگیری خود با رومن رینز، با سولو سیکوآ، مجری The Bloodline روبرو خواهد شد. در طول اپیزود 20 مارس RAW، کودی اظهار داشت که Solo Sikoa هنوز برای WWE آماده نیست. حالا او سعی خواهد کرد همین را ثابت کند که دوشنبه این هفته به مصاف او می رود. آیا تنها با رویارویی او با رومن رینز که تنها 6 روز دیگر باقی مانده است. آیا او می تواند بدون آسیب از این درگیری جان سالم به در ببرد؟

براک لزنر و Omos Weight-in Segment

اوموس موفق شد بر روی براک لزنر در حالی که جانور را از رینگ بیرون می راند، دست بالا را بدست آورد. زمانی که آنها چند هفته پیش رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. این دو حریف رسلمنیا اکنون یک بار دیگر در قسمت RAW 27 مارس در یک بخش وزن کشی به مصاف هم می روند. آیا آنها دوباره سعی خواهند کرد یکدیگر را بترسانند؟.

تلویزیون Miz با لیتا، تریش و بکی به عنوان مهمانان ویژه

قهرمانان تگ تیم دیواز دبلیو دبلیو ای لیتا و بکی لینچ به همراه تریش استراتوس قبل از اینکه رسلمنیا به هالیوود برود در تلویزیون Miz در RAW نهایی حضور خواهند داشت. این سه نفر در بزرگ‌ترین مرحله با Damage CTRL روبرو خواهند شد. در حالی که The Miz قرار است میزبان نسخه امسال WWE WrestleMania باشد. آیا شاهد درگیری دیگری بین این دو تیم خواهیم بود؟.

ریک بوگز در مقابل بارون کوربین

در طول گفتگوی RAW بعد از قسمت 20 مارس راو، بایرون ساکستون در حال مصاحبه با ریک بوگ بود. او پرسید که آیا از تماشای شکست الیاس مقابل برونسون رید چیزی یاد گرفته است یا خیر. بارون کوربین حرف آنها را قطع کرد. و به بوگز گفت که الیاس بازنده را ترک کند. و به جای آن به دنبال کوربین برود. بوگز این را دوست نداشت و بارون کوربین را به مسابقه ای در این دوشنبه دعوت کرد. آیا ریک بوگز می تواند کوربین را شکست دهد؟

پیش درآمد تگ تیم ویترین

Viking Raiders، The Street Profits، Alpha Academy و تیم Braun Strowman & Ricochet بخشی از مسابقه Tag Team Showcase در رسلمنیا خواهند بود. این تیم‌ها قبل از مسابقه 4 طرفه خود با هم جفت می‌شوند تا به مصاف یکدیگر بروند. Braun Strowman، Ricochet و The Street Profits با The Viking Raiders و Alpha Academy روبرو خواهند شد. چه کسی با رفتن به رسلمنیا یک مزیت ذهنی به دست خواهد آورد.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

بیانکا بلایر، قهرمان زنان RAW، ممکن است قبل از WWE WrestleMania 39 در مسابقه نهایی Raw با رقیب خود Asuka روبرو شود.

بازی بابی لشلی مقابل بری وات مشخص نشده است. آیا این نمایش همان نمایشی خواهد بود که ما یک جهت روشن در مسابقه رسلمنیا لشلی دریافت می کنیم؟

Usos سامی زین و کوین اونز را در طول اسمکدان کور کردند. آنها چگونه به The Usos برمی گردند؟ آیا آنها برنامه خاصی برای از بین بردن The Bloodline دارند؟

روش دانلود

دانلود به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.از دانلود راو 27 مارس 2023 لذت ببرید.