دانلود راو 28 آگوست 2023

دانلود راو 2023

دانلود رایگان راو 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : هشتم شهریور

درباره شو

دانلود راو 28 آگوست 2023 : چهارمین قسمت راو پس از سامراسلم و یک شو مانده به پیبک این شو است.این شو در 28 آگوست 2023، قرار است یک مسابقه Falls Count Anywhere بین بکی لینچ و زویی استارک را در حالی که به ساخت WWE Payback 2023 ادامه می‌دهد، ارائه دهد.

توماسو چیامپا مقابل برونسون رید به میادین بازخواهد گشت. چاد گیبل در یک مسابقه انفرادی به مصاف لودویگ کایزر می‌رود، در حالی که New Day در یک تگ تیم به مصاف وایکینگ‌های ریدر می‌رود. علاوه بر این، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سوپراستارهای Raw به بری وایات فقید ادای احترام کنند. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE Raw در 28 اوت 2023، زیر را بخوانید.

بکی لینچ در مقابل زویی استارک

بکی لینچ قرار است در WWE Payback در مسابقه Steel Cage Match با تریش استراتوس روبرو شود. اما قبل از آن، او دوشنبه در یک مسابقه Falls Count Anywhere به مصاف زویی استارک خواهد رفت. هفته گذشته در راو، استراتوس و استارک با لینچ روبرو شدند و دومی این مسابقه را فاش کرد. آنها پیش از این دو بار مقابل هم قرار گرفتند و در حال حاضر با نتیجه 1-1 ایستاده اند. آیا بکی می‌تواند با شکست دادن استارک به حرکت مورد نیاز دست یابد؟

چاد گیبل مقابل لودویگ قیصر

هفته گذشته، چاد گیبل اولین فردی بود که گانتر را در فهرست اصلی شکست داد. او گانتر را از طریق count out شکست داد و از این رو عناوین دست به دست نشد. حالا این هفته قرار است با یکی دیگر از اعضای Imperium در قالب لودویگ قیصر روبرو شود. این دو در اپیزود راو در 14 آگوست با هم روبرو شدند، جایی که گیبل پیروز شد. آیا او می تواند دوباره این کار را انجام دهد؟

توماسو چیامپا vs برونسون رید

رقابت بین توماسو چیامپا و برونسون رید از ژوئیه زمانی که The Miz توانست پس از مداخله رید، چیامپا را شکست دهد ادامه دارد. اکنون، این دو قرار است در حالی که در یک مسابقه انفرادی مقابل هم قرار می گیرند، مسائل خود را در دایره مربع حل کنند. آیا توماسو چیامپا می تواند برونسون رید را شکست دهد؟

New Day vs Viking Raider

کوفی کینگستون و خاویر وودز اخیراً گلس-بروس (درو مک اینتایر و مت ریدل) را به دلیل دخالت وایکینگ ریدرز شکست دادند. بعداً در همان شب، New Day به McIntyre & Riddle گفت که در این دوشنبه از وایکینگ‌های رایدر مراقبت خواهند کرد، زمانی که آنها در یک مسابقه تگ تیمی با آنها روبرو خواهند شد.دانلود راو 28 آگوست 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.