دانلود راو 29 می 2023

دانلود راو 29 می 2023

دانلود راو 29 می 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : نهم خرداد

درباره شو

دانلود راو 29 می 2023 : نخستین قسمت راو پس از نایت آف چمپیونز اپیزود نهایی رویداد Night of Champions 2023 خواهد بود. و شروع به ساخت داستان مانی این د بنک خواهد کرد.اولین قهرمان سنگین وزن جهان، ست رولینز، قرار است ظاهر شود. یک مسابقه تگ تیمی 4 طرفه برای عناوین تگ تیم زنان و مسابقات مقدماتی پول در بانک برای نمایش تنظیم شده است. برای پیش‌نمایش کامل و مطابقت با قسمت WWE RAW در 29 می 2023، زیر را بررسی کنید.

قهرمان جدید جهان

دبلیو دبلیو ای پس از 14 ماه از زمانی که رومن رینز عنوان یونیورسال و عنوان دبلیو دبلیو ای را یکپارچه کرد. یک قهرمان جهانی جدید در بخش مردان دارد. ست رولینز ممکن است مشغول فیلمبرداری برای فیلم MCU بوده باشد. اما او در فرم بود تا AJ Styles را شکست دهد و اولین قهرمان در نسل جدید قهرمانی سنگین وزن جهان شود. مدت کوتاهی پس از کسب عنوان قهرمانی، ست اعلام کرد که به تعهد خود مبنی بر قهرمانی در مبارزه عمل خواهد کرد و Visionary در 29 می در RAW ظاهر خواهد شد.

Money in the Bank Qualifiers

Money in the Bank رویداد زنده بعدی WWE ممتاز است و مسابقه MITB Ladder برای مردان و دیواز برگزار خواهد شد. WWE هفته گذشته اعلام کرد که مسابقات مقدماتی این مسابقات با این قسمت ها آغاز می شود. اما تاکنون هیچ شرکت کننده ای اعلام نشده است. به نظر شما چه کسی در این مسابقات انتخابی خواهد بود؟. در حال حاضر گزارش هایی از حضور افرادی مانند Dominik Mysterio، Damian Priest، Chad Gable و Cody Rhodes در این مسابقه داریم. آیا ما هر یک از آنها را در مقدماتی در قسمت RAW 29 می خواهیم دید؟

قهرمانی تگ تیمی دیواز

مصدومیت لیو مورگان باعث شد راکل رودریگز و لیو قهرمانی تگ تیم دیواز را کنار بگذارند. WWE سپس یک مسابقه مرگبار 4 طرفه را برای تاج گذاری قهرمانان جدید اعلام کرد. راکل همچنین با شریک تگ تیم خود در شوتزی همراه با تیم های سونیا دویل و چلسی گرین، روندا روسی و شاینا بازلر و بایلی و آیو اسکای Damage CTRL در مسابقه حضور دارد. کدام تیم به عنوان برنده از این بسته ظاهر می شود؟

روندا و شاینا در کنار هم مسلط ترین نیرو بوده اند، اما آیا این برای کسب عنوان کافی است؟.. آیا بیلی و آیو اسکای می توانند در یک صفحه قرار بگیرند؟ آیا راکل می‌تواند پس از 3 ماه همکاری با لیو، خود را با شوتزی وفق دهد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

زویی استارک با تریش استراتوس همسو شد تا به او کمک کند بکی لینچ را شکست دهد. این مشارکت چگونه بر چشم انداز بخش دیواز RAW تأثیر می گذارد؟ بکی قول داده است که انتقام بگیرد.ا ریپلی با قاطعیت ناتالیا را در مسابقه خود در Night of Champions شکست داد. آیا رقابت سختی برای او در فهرست RAW وجود دارد و آیا Trish خواهد بود؟کودی رودز با شکست مقابل براک لزنر در Night of Champions شکست دیگری را متحمل شد، اما او شجاعت زیادی از خود نشان داد که در برابر کیمورا لاک لزنر تسلیم نشد. اما از آنجایی که به نظر می رسد این مسائل لزنر تمام شده است، قدم بعدی در حرفه او چیست؟ آیا بازی نردبان پول در بانک خواهد بود؟دانلود راو 29 می 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.