دانلود راو 29 ژانویه 2024

دانلود راو 29 ژانویه 2024

دانلود راو 29 ژانویه 2024 با کیفیت مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • کیفیت 480 و 720 و 1080 قرار گرفت
  • سمی زین در مقابل درو مکینتایر - مین ایونت
  • برونسون رید در مقابل جی اوسو
  • جاجمنت دی در مقابل DIY
  • گونتر در مقابل کوفی کینگستون
  • رویال رامبل فال اوت
  • چلسی گرین و پایپر نیون در مقابل شاینا بازلر و زوئی استارک
  • د کابوکی واریرز (آسوکا و کایری سانه) مقابل ناتالیا و تگان نوکس

درباره شو

دانلود راو 29 ژانویه 2024 : این شو راو نخستین شو راو پس از رویداد جذاب رویال رامبل میباشد.این اپیزود راو در 29 ژانویه 2024، راه به سمت رسلمنیا را را آغاز می‌کند و در عین حال برای به ساخت داستان المنیشن چمبر میپردازد و با پیامدهای رویال رامبل مقابله می‌کند.برونسون رید در نهایت جی اوسو را برای مسابقه فراخواند. آیا غول نقشه خاصی برای جی دارد؟ در قسمت RAW 29 ژانویه بدانید.

کودی رودز ممکن است رسماً اعلام کند که در رسلمنیا 40 به دنبال کدام عنوان خواهد بود. Judgment Day از قهرمانی تگ تیم WWE دفاع خواهد کرد. گونتر در مقابل کوفی کینگستون از مسابقات قهرمانی بین قاره ای دفاع خواهد کرد. برانسون رید در یک مسابقه انفرادی به مصاف جی اوسو خواهد رفت. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE RAW در 29 ژانویه 2024، زیر را بررسی کنید.

رومن در برابر کودی در راه است

کودی رودز با تبدیل شدن به اولین برنده پشت سر هم رویال رامبل پس از 26 سال تاریخ ساز شد. با صحبت هایی که در طول سال در مورد اتمام داستان کودی انجام می شود، واضح است که او تصمیم خواهد گرفت قهرمان جهانی WWE رومن رینز را در رسلمنیا 40 به چالش بکشد. آیا ما اعلام رسمی در مورد آن را در خود این قسمت دریافت خواهیم کرد؟

جاجمنت دی در مقابل DIY

DIY از ابتدای سال شروع شد و توماسو چیامپا فین بالور را در یک مسابقه انفرادی شکست داد، قبل از اینکه DIY Dominik Mysterio از Judgment Day و JD McDonagh را شکست داد. آنها اکنون به عناوین تگ تیمی که در حال حاضر در اختیار فین بالور و دامیان پریست هستند، ضربه خواهند خورد. آیا آنها در حمل حرکت و کسب عنوان موفق خواهند بود؟

گونتر در مقابل کوفی کینگستون

کوفی کینگستون در چند هفته گذشته از زمانی که به طور تصادفی باعث ضربه مغزی جیووانی وینچی شد، با Imperium درگیر بوده است. پس از نزاع با لودویگ قیصر و وینچی در هفته گذشته، او در نهایت با گانتر به چالش کشید تا در مقام قهرمانی بین قاره ای قرار بگیرد. آیا این داستان تصادفی با Imperium به قهرمانی کوفی ختم می شود؟

رویال رامبل فال اوت

چه اتفاقی برای سی ام پانک و درو مک اینتایر خواهد افتاد که به شدت روی اطمینان از کسب عنوان قهرمانی در رسلمنیا 40 با پیروزی در مسابقه رویال رامبل تمرکز داشتند؟سامی زین هفته گذشته بازگشت. آیا او خط داستانی خود را در برابر روز قیامت ادامه خواهد داد؟ مک اینتایر سامی را از مسابقه رویال رامبل حذف کرد. آیا چیز بیشتری در این مورد خواهیم دید؟دانلود راو 29 ژانویه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.