دانلود راو 3 آوریل 2023

دانلود راو 3 آوریل 2023

دانلود راو 3 آوریل 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : پانزدهم فروردین

درباره شو

قسمت راو بعد از رسلمنیا از Crypto.com Arena در لس آنجلس، کالیفرنیا پخش میشود.دانلود راو 3 آوریل 2023 در بالای نوشته ممکن هست.در حال حاضر هیچ مسابقه‌ای اعلام نشده است. اما این شو با پیامدهای WrestleMania 39 و افزایش تا Backlash 2023 سروکار دارد. با پیشرفت WrestleMania، WWE بعد از قسمت Mania چه چیز جدیدی را در RAW ارائه خواهد کرد. به خصوص با گزارش‌هایی درباره فروش به Endeavor. برای پیش‌نمایش کامل WWE RAW بعد از اپیزود رسلمنیا در 3 آوریل 2023، زیر را بررسی کنید.دانلود راو 3 آوریل 2023 در بالای نوشته ممکن هست.

بعد از سوپرایز رسلمنیا

RAW After Mania به خاطر شگفتی‌ها، بازگشت‌ها و اولین بازی‌ها مشهور است. صفحات خاکی قبلاً شروع کرده اند که می گویند قسمت 3 آوریل 2023 RAW قسمتی است که نباید از دست داد. مدت ها شایعه شده است که ممکن است شاهد بازگشت رندی اورتون یا مت ریدل یا هر دو باشیم. آیا چنین خواهد شد؟ آیا خرید جدیدی از WWE خواهیم دید؟گزارش هایی وجود دارد. مبنی بر اینکه WWE به Endeavor فروخته شده است و ممکن است روز دوشنبه اعلام شود. آیا این اعلامیه روی خود RAW منتشر خواهد شد؟. دانا وایت یا تریپل اچ که دوران جدید دبلیو دبلیو ای را معرفی می کند، مطمئناً خاطره ای شایسته یک RAW After Mania خواهد بود.

?What’s Next

برای سومین سال متوالی، رومن رینز تیتر یک ویترین جاودانه ها شد. و در سمت برنده قرار گرفت. عنوان تاریخی او که طولانی‌ترین عنوان در قرن بیست و یکم است، به 1000 روز نزدیک‌تر است. (946 روز در حال حاضر). اگرچه یوسوس این عنوان را از دست داده است. آیا رومن رینز برنامه ای برای ادامه سلطه Bloodline بدون عناوین تگ تیمی دارد؟

آستین تئوری به آنچه که در رسلمنیا در نظر داشت دست یافت – کاری کرد که جان سینا به او ایمان بیاورد. در حالی که یک ستاره روی برد او وجود خواهد داشت. همانطور که او زمانی که داور زمین خورده بود. به بیرون ضربه زد و قبل از پایان از یک ضربه کم استفاده کرد. برد یک برد است. اما حالا چه چیزی در انتظار اوست؟ آیا رقیب های جدیدی وجود خواهند داشت.؟ آیا ست رولینز یا بابی لشلی تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی ایالات متحده یک بار دیگر آغاز خواهند کرد.؟

بیانکا بلایر قهرمان دیواز RAW توانست سومین برد متوالی خود را در رسلمنیا با شکست آسوکا به دست آورد. دوران سلطنت بیانکا در میان تمام درام‌هایی که حول محور بکی لینچ در مقابل Damage CTRL متمرکز شده بود. تقریباً به صندلی عقب نشست. آیا این موضوع در فصل جدید رسلمنیا و WWE تغییر خواهد کرد.؟

کودی رودز که پس از باخت به رومن رینز ناامید در رینگ نشسته بود، یکی از آخرین ضربات رسلمنیا 39 بود. در کنفرانس مطبوعاتی پس از نمایش، تریپل اچ گفت که داستان او به پایان نرسیده است. اما آیا او اراده ای برای بازگشت از چنین فقدان ویرانگری دارد؟

فصل جدید WWE برای افرادی مانند Judgment Day، Seth Rollins، Becky Lynch، Damage CTRL، Bobby Lashley و دیگران چه برنامه ای دارد؟

روش دانلود

دانلود به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.از دانلود راو 3 آوریل 2023 لذت ببرید.