دانلود راو 3 جولای 2023

دانلود راو 2023

دانلود رایگان راو 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : سیزدهم تیر

درباره شو

دانلود راو 3 جولای 2023 : نخستین قسمت راو پس از مانی این د بنک و چهار شو مانده به سامراسلم این شو است.که در 3 ژوئیه 2023 را از CFG Arena در بالتیمور، MD ارائه خواهد کرد. این اپیزود شروع به ساخت رویداد SummerSlam 2023 به همراه نتایج MITB می کند.

ما سنور پول جدیدی در بانک در دامیان پریست داریم. ناتالیا قرار است برای رقابت های قهرمانی جهان دیواز مقابل رئا ریپلی به چالش بکشد. آینده ست رولینز و کودی رودز چیست. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی از قسمت 3 ژوئیه 2023 WWE RAW، زیر را بررسی کنید.

رئا در مقابل ناتالیا

رئا ریپلی از مسابقات قهرمانی دیواز جهان در برابر ناتالیا در اپیزود فالووت RAW برای Money in the Bank دفاع خواهد کرد. Eradicator با موفقیت از عنوان خود در Night of Champions در چیزی که اساساً یک مسابقه اسکواش بود دفاع کرد. ناتالیا گفت که برای روحیه اش باید یک بار دیگر با ریا روبرو شود. اما، مسابقه مجدد آنها حتی قبل از اینکه دو هفته قبل در RAW شروع شود. زمانی که Rhea قبل از مسابقه به ناتالیا حمله کرد، کوتاه شد. بازی برگشت بار دیگر برای RAW این هفته رزرو شده است. آیا این یک مسابقه اسکواش دیگر خواهد بود یا ناتالیا این بار چالش بسیار سخت تری خواهد بود؟

سنور پول در بانک

دامیان پریست قطعاً یک انتخاب غافلگیرکننده برای برنده شدن در مسابقه نردبان پول در بانک امسال بود. اما، برد او داستان های آینده زیادی را باز می کند. و برخی از مزاحمت ها در حال حاضر با تنش بین پریست و فین بالر وجود دارد. پریست در طول رقابت بالر در برابر ست رولینز از میدان خارج شد. و ثابت کرد که باعث حواس پرتی می شود. که به رولینز اجازه می دهد تا در لحظات پایانی برای کسب پیروزی مقابله کند. با این حال، پریست بعداً استدلال کرد که او بیرون آمد تا رولینز را تهدید کند و نه بالر. آیا روز قیامت به دلیل این تنش منفجر خواهد شد؟

بعدی چیه؟

ست رولینز اکنون دو نفر از سه عضو مرد روز داوری را در Damian Priest و Finn Balor شکست داده است تا عنوان خود را با موفقیت حفظ کند. آیا دومینیک میستریو نفر بعدی خواهد بود که او را به چالش می کشد؟با صحبت در مورد دومینیک، کودی رودز او را در رویداد Money in the Bank شکست داد. با این حال، او همچنان منتظر پاسخ براک لزنر به چالش باز خود است. آیا انتظار او به پایان می رسد؟رقابت بکی لینچ با تریش استراتوس و زوئی استارک چگونه ادامه خواهد داشت؟ بکی در جریان مسابقه MITB دیواز ، تریش را با The Manhandle Slam روی نردبان زد.دانلود راو 3 جولای 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.