دانلود راو 30 ژانویه 2023

دانلود راو 30 ژانویه 2023

دانلود رایگان راو 30 ژانویه 2023

توضیحات

راو 30 ژانویه 2023، اپیزود نهایی رویداد رویال رامبل 2023 و همچنین شروع رویدادهای Road to WrestleMania 39 و Elimination Chamber 2023 خواهد بود.انتظار می رود کودی رودز و رئا ریپلی، برندگان مسابقات رویال رامبل، در این نمایش حضور داشته باشند. همچنین ممکن است در رویداد آینده با مسابقات Elimination Chamber آشنا شویم. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت راو 30 ژانویه 2023 ژانویه 2023، زیر را بررسی کنید.

آخرین باری که کودی رودز را دوشنبه شب دیدیم، او در جریان درگیری با ست رولینز مجروح شد. این او را از شرکت در مسابقه Hell in a Cell و شکست ست رولینز منصرف نکرد. این تصویر تا 7 ماه بعد که او از رینگ دور بود در بین هواداران ماندگار بود. حالا، به محض بازگشت، کودی با پیروزی در مسابقه رویال رامبل، خاطره دیگری خلق کرده و در این راه، یک قدم به تحقق رویای خود برای کسب عنوان WWE World نزدیک‌تر شده است.

اما آیا به همین سادگی خواهد بود؟ خود کودی در کنفرانس مطبوعاتی رومن رینز را به عنوان بزرگترین کشتی گیر جهان در این برهه از زمان تصدیق کرد. آیا کودی برای او آماده است؟ داستان ادامه دار با سامی زین چه تاثیری بر رودز تا رسلمنیا خواهد داشت؟ و آیا ست رولینز به کودی اجازه می‌دهد تا کانون توجه او را از بین ببرد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

اج پس از 4 ماه به WWE بازگشت و رقابت خود را با بازی Judgment Day دوباره آغاز کرد. او در رسلمنیا 39 با چه کسی روبرو خواهد شد؟ با مشخص شدن برندگان رویال رامبل، آیا می بینیم که در مسابقات Elimination Chamber از کدام عناوین دفاع می شود؟ آیا این مسابقات قهرمانی ایالات متحده یا قهرمانی تگ تیم RAW خواهد بود یا ما شاهد بازگشت رومن رینز به Elimination Chamber خواهیم بود؟ستارگانی مانند بابی لشلی، ست رولینز، براک لزنر، بکی لینچ، بیلی، آسوکا و دیگران در جاده رسلمنیا چه خواهند کرد؟ دانلود راو 30 ژانویه 2023 در اینجا ممکن خواهد بود.