دانلود راو 5 فوریه 2024

دانلود راو 5 فوریه 2024

دانلود راو 5 فوریه 2024 با کیفیت مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • کیفیت 480 و 720 و 1080 قرار گرفت
  • کودی رودز در برابر شینسوکه ناکامورا - بول روچ مچ
  • مسابقه فیتال فور وی تگ تیم مچ توماسو چیامپا و جانی گارگانو در مقابل جیووانی وینچی و لودویگ کایزر در مقابل جولویوس کرید و بروتوس کرید در برابر نیو دی - چلنجر قهرمانی تگ تیم
  • میز در مقابل جی دی مکدونا
  • بکی لینچ در مقابل شاینا بازلر
  • آسوکا و کایری سانه در برابر کاتانا چنس و کایدن کارتر
  • مسابقه قهرمانی تگ تیم دیواز
  • ماکسسین دوپری و آکیرا توزاوا در مقابل ایوار و والهالا – مسابقه تگ ترکیبی
  • انتخاب صاحب کمربند توسط کودی رودز
  • جشن گونتر برای قهرمانی 600 روزه

درباره شو

دانلود راو 5 فوریه 2024 : این شو راو دومین شو راو پس از رویال رامبل و سه شو به المنیشن چمبر میباشد.این اپیزود WWE RAW در 5 فوریه 2024، در سنت لوئیس، MO خواهد بود و جشنی برای قهرمان بین قاره ای گانتر همراه با ساخت داستان رویداد Elimination Chamber Perth برگزار می کند.

4 مسابقه از قبل از جمله مسابقه قهرمانی تگ تیم دیواز اعلام شده است. یک مسابقه تگ تیمی 4 جانبه همراه با یک مسابقه تگ تیمی مختلط اعلام شده است. بازی Miz vs JD McDonagh نیز اعلام شده است. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE RAW در 5 فوریه 2024 در زیر بررسی کنید.

کودی دقیقاً چه تصمیمی گرفته است؟

پس از اینکه طرفداران برای دیدن رومن رینز در مقابل کودی رودز 2 در رسلمنیا 40 آماده شدند، کودی راک را به عنوان رقیب رومن معرفی کرد. اما چه چیزی باعث شد که کودی به این تصمیم برسد؟ چرا داره کنار میره؟ و الان دقیقا داستانش چیه؟ آیا او تصمیم خواهد گرفت همانطور که هفته گذشته رولینز از او خواسته بود برای قهرمانی سنگین وزن جهان با ست رولینز روبرو شود؟

مسابقه تگ تیم

دبلیو دبلیو ای یک تورنمنت 3 مسابقه ای ترتیب داده است تا مدعی شماره 1 جدیدی را برای رویارویی با روز قضاوت قهرمانان تگ تیم دبلیو دبلیو ای در Elimination Chamber پیدا کند. اولین مسابقه تحت این تورنمنت، یک مسابقه تگ تیمی مرگبار 4 طرفه، در اسمکدان برگزار شد که پیت دان و تایلر بیت پیروز شدند. دومین مسابقه مرگبار 4 طرفه در RAW برگزار می شود و شامل Imperium (لودویگ قیزر و جیووانی وینچی)، New Day (کوفی کینگستون و خاویر وودز)، DIY (جانی گارگانو و توماسو چیامپا) و The Creed Brothers (Julius Creed &) خواهد بود. بروتوس کرید). برنده این مسابقه در مسابقه مدعی شماره 1 در اسمکدان به مصاف دان و بیت می رود.

مسابقه قهرمانی تگ تیم دیواز

کاتانا چنس و کایدن کارتر قرار است در مسابقات قهرمانی تگ تیم دیواز دبلیو دبلیو ای در مقابل کابوکی واریرز یک مسابقه مجدد برگزار کنند. جنگجویان کابوکی تنها 10 روز قبل شانس و کارتر را شکست دادند و عناوین را به دست آوردند. بیلی در آن مسابقه در گوشه رینگ آنها بود، اما دیگر اینطور نیست. آیا این روی شانس آنها برای حفظ عنوان تاثیر می گذارد؟

گونتر 600 روز سلطنت عنوان را جشن می گیرد

گانتر هفته گذشته 600 روز را به عنوان قهرمان بین قاره ای WWE به پایان رسانده است و WWE اکنون قسمتی را برای جشن بزرگ برای این نقطه عطف اعلام کرده است. چه چیزی از این بخش جشن بیرون خواهد آمد؟

میز در مقابل جی دی مک دونا

The Miz به نوعی درگیر خط داستانی R-Truth و Judgment Day بوده است. او در مسابقات انفرادی با دومینیک میستریو و جی. و همه این مسابقات در یک ماه گذشته انجام شده است. Miz اکنون یک بار دیگر در یک مسابقه انفرادی به مصاف جی دی مک دونا می رود. آیا The Miz می تواند یک پیروزی دیگر بر مک دونا بدست آورد؟

آکیرا توزاوا و ماکسین دوپری در مقابل ایوار و والهالا

آکادمی آلفا و وایکینگ ریدرز پس از هفته‌ها رقابت برای یک مسابقه تگ تیمی آماده شده‌اند. آکادمی آلفا با حضور ماکسسین دوپری و آکیرا توزاوا به مصاف ایوار و والهالا خواهد رفت. آیا افراد ضعیف، یعنی Maxxine و Tozawa، در اینجا برنده خواهند شد؟دانلود راو 5 فوریه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.