دانلود راو 5 ژوئن 2023

دانلود راو 5 ژوئن 2023

دانلود راو 5 ژوئن 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : شانزدهم خرداد

درباره شو

دانلود راو 5 ژوئن 2023 : دومین قسمت راو پس از نایت آف چمپیونز این شو است.اولین دفاع از عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان توسط ست رولینز را خواهد دید. و به ساخت پول در بانک 2023 PLE ادامه خواهد داد.دو مسابقه مقدماتی دبواز نیز در این نمایش برگزار می شود. – بکی لینچ در مقابل سونیا دویل و زویی استارک در مقابل ناتالیا. ست رولینز و دامیان پریست برای قهرمانی سنگین وزن جهان به مصاف هم خواهند رفت. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE RAW در 5 ژوئن 2023 در زیر هماهنگ کنید.

مسابقه عنوان جهانی رولینز در مقابل پریست

ست رولینز قول داده بود که یک قهرمان مبارز باشد که طرفداران به آن افتخار کنند. او اولین گام را به سوی این وعده برداشته است زیرا یک چالش آزاد برای هر کسی که برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان در قسمت RAW در 5 ژوئن با او روبرو شود، صادر کرد. دامیان پریست به سرعت آن چالش را پذیرفت و مسابقه عنوان آنها رسمی شد. رولینز با ای جی استایلز متحد شد تا دامیان پریست و فین بالور را در یک مسابقه تگ تیم شکست دهد. آیا او می تواند به روند پیروزی خود ادامه دهد؟

women’s Money in the Bank Qualifiers

پس از هفته گذشته که مسابقات مقدماتی فقط مردان از مسابقات Money in the Bank ladder برگزار شد. این هفته نوبت دیواز است که در روند مقدماتی پیشرفت کنند. بکی لینچ قرار است در یکی از مسابقات مقدماتی به مصاف سونیا دویل برود. در حالی که زویی استارکس، تازه وارد RAW، در مرحله مقدماتی دیگر به مصاف ناتالیا کهنه کار خواهد رفت.

بکی و استارک در حال حاضر پس از اینکه استارک خود را با تریش استراتوس هماهنگ کرد. و برای بکی یک مسابقه در Night of Champions هزینه کرد، در حال دشمنی هستند. آیا این تاثیری در نتایج این مسابقات خواهد داشت؟.

کودی رودز در تلویزیون Miz

کودی رودز یک چالش آزاد برای براک لزنر صادر کرده است تا هر زمان که بخواهد بیاید و با او روبرو شود. کودی با وجود شکستگی دستش، این آخر هفته در رویدادهای زنده حضور داشته است. اما در RAW، او مهمان ویژه ای در تلویزیون Miz خواهد بود تا به طور خاص در مورد براک لزنر صحبت کند. کابوس آمریکایی چه چیز دیگری در ذهن خود دارد تا لزنر را از تعطیلاتش بیرون بکشد؟دانلود راو 5 ژوئن 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.