دانلود راو 6 فوریه 2023

دانلود راو 6 فوریه 2023

دانلود رایگان راو 6 فوریه 2023

دانلود راو 6 فوریه 2023 – Monday Night Raw در حال حاضر دوشنبه‌ها عصر از ساعت 8:00 ET تا 11:00 PM ET در ایالات متحده به صورت زنده در شبکه USA پخش می‌شود. WWE Raw صبح‌های سه‌شنبه ساعت 1 بامداد در بریتانیا در BT Sport 1 به صورت زنده شروع می‌شود.

آنجلو داوکینز در مقابل دامیان پریست

هنگامی که آنجلو داوکینز در یک مسابقه مقدماتی اتاق حذفی به مصاف دامیان پریست می‌رود، شرکت‌کنندگان بیشتری برای مسابقه حذفی مردان مشخص می‌شوند.

مسابقه قفس فولادی: بکی لینچ در مقابل بیلی

بکی لینچ احساس می‌کند هنوز مقداری کار با بیلی باقی مانده است و او از اجرای آن در دوشنبه آینده در راو لذت می‌برد. این مسابقه در ابتدا قرار بود در راو XXX برگزار شود، اما لینچ قبل از مسابقه قفس فولادی اش در مقابل بیلی، به طرز بی رحمانه ای توسط Damage CTRL مورد حمله قرار گرفت.

در نسخه 30 ژانویه دوشنبه نایت راو، بکی لینچ کنترل داکوتا کای را به دست گرفت و تهدید کرد که اگر مدل نقش با بیگ تایم بک در مسابقه قفس فولادی روبرو نشود، از قفس فولادی علیه او استفاده خواهد کرد.

مسابقه مقدماتی اتاق حذف: مونتز فورد مقابل الیاس

یکی دیگر از بازی های بالا در راو، مونتز فورد در مقابل الیاس در مسابقه مقدماتی Elimination Chamber خواهد بود. جالب است که مونتز فورد آنقدر که به دنبال پرواز مستقیم بر فراز الیاس است، واقعاً نمی خواهد «با الیاس راه برود».

مسابقه مقدماتی چهار طرفه حذفی چمبر: میچین در مقابل کندیس لری در مقابل. کارملا در مقابل پایپر نیون

میچین، کندیس لری، کارملا و پایپر نیون که دوشنبه‌شب در راو پخش می‌شود، یک مسابقه کاملاً رایگان برای همه، در یک مسابقه چهار طرفه Fatal با ریسک بالا می‌جنگند تا حق حضور در Elimination Chamber را در فوریه به دست آورند. 18 و برای یک مسابقه عنوان زنان خام در رسلمنیا رقابت کنید.

لازم به ذکر است که راکل رودریگز، نیکی کراس، لیو مورگان و آسوکا قبلا معرفی شده اند.دانلود راو 6 فوریه 2023 در این پست ممکن است.