دانلود راو 6 مارس 2023

دانلود راو 6 مارس 2023

دانلود راو 6 مارس 2023 با لینک مستقیم

تاریخ انتشار : شانزدهم اسفند

درباره راو 6 مارس 2023

دانلود راو 6 مارس 2023 : قسمت WWE RAW در 6 مارس 2023 گام های بلندی به سمت ساخت رسلمنیا 39 بردارد. بازگشت جان سینا و لوگان پل در نقش آستین تئوری و ست رولینز به ترتیب در انتظار آنها خواهد بود.علاوه بر این، سامی زین در مقابل جیمی اوسو قرار خواهد گرفت. در حالی که کوین اونز با سولو سیکوآ روبرو خواهد شد تا رقابت آنها با The Bloodline ادامه پیدا کند. Bianca Belair vs Carmella و Johnny Gargano vs Finn Balor دیگر دیدارهای اعلام شده برای این نمایش هستند. برای کارت مسابقه و پیش‌نمایش قسمت 6 مارس 2023 WWE RAW، زیر را بررسی کنید.

سامی زین و کوین اونز به طور جداگانه با Bloodline مسابقه میدهند

سامی زین و کوین اونز همچنان در مسیر جداگانه ای برای رسیدن به همان وظیفه هستند. در حالی که سامی زین به مصاف جیمی اوسو می‌رود. کوین اونز در یک مسابقه انفرادی جداگانه به مصاف مجری سولو سیکوآ خواهد رفت. رومن هفته گذشته از جیمی خواسته بود که سامی را در اسمکدان به پایان برساند. اما سامی از این حمله جان سالم به در برد. از این رو، جیمی اکنون سعی خواهد کرد این کار را در RAW انجام دهد. آیا او موفق خواهد شد یا خشم رومن را می بیند؟ اوونز برای مجری چه برنامه ای دارد؟ آیا جی اوسو به سامی یا جیمی کمک خواهد کرد؟

سینا به زادگاهش برمی گردد

جان سینا در 6 مارس 2023 با پخش برنامه از شهر زادگاهش بوستون، MA، به RAW بازخواهد گشت. انتظار می‌رود که سینا برنامه‌ای را برای رسلمنیا 39 آغاز کند. و ممکن است در برابر قهرمان WWE ایالات متحده، آستین تئوری باشد. تئوری قبلاً گفته است که او پس از ورود به RAW با 16 قهرمان جهان روبرو خواهد شد. چه چیز دیگری در سر دارد؟

ست رولینز و لوگان پل چهره به چهره

پس از هفته‌ها کشمکش بر سر آن، ست رولینز سرانجام با لوگان پل روبرو می‌شود که این هفته به RAW می‌رسد. این رقابت زمانی شروع شد که لوگان رولینز را از مسابقه رویال رامبل مردان حذف کرد. همانطور که رولینز شروع به صحبت کردن درباره لوگان کرد، او در Elimination Chamber ظاهر شد. تا به رولینز حمله کند و در مسابقات قهرمانی ایالات متحده هزینه کند. از آن زمان، رولینز به تماس با لوگان ادامه داده است. قبل از اینکه بالاخره هفته گذشته او را از طریق تلفن همراه Miz به دست آورد. چه اتفاقی می افتد که آنها رودررو شوند؟

مسابقات سینگل یا تک نفره

گارگانو در مقابل بالور: جانی گارگانو هفته گذشته برای رویارویی با اوتیس آماده می شد که روز قضاوت او را قطع کرد. بالور پس از کمی مشاجره، او را برای یک مسابقه به چالش کشید. Balor همچنین منتظر پاسخ Edge برای چالش خود برای مسابقه در رسلمنیا 39 است. آیا ما شاهد دخالت اج در اینجا خواهیم بود؟

بیانکا در مقابل کارملا: کارملا آسوکا را که برای مسابقات قهرمانی زنان RAW در رسلمنیا 39 چالش می کرد. به چالش کشید، اما در هفته گذشته در شکست دادن او ناموفق بود. با این حال، او سپس یک قدم فراتر رفت و از آدام پیرس خواست تا در برابر بیانکا بلایر قهرمان مسابقه دهد. آیا کارملا چیزی برای قهرمان در نظر دارد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

بکی لینچ و لیتا برنده مسابقات قهرمانی تگ تیم زنان از Damage CTRL شدند. Bayley و Damage CTRL در این مورد چه واکنشی نشان خواهند داد؟

MVP هفته گذشته توسط براک لزنر کنار گذاشته شد. آیا اوموس را در حال آماده شدن برای رویارویی با لزنر در رسلمنیا خواهیم دید؟

لشلی هفته گذشته عمو هادی را در اسمکدان شکست داد. آیا واکنشی از سوی بری وات به دنبال خواهد داشت؟

کودی رودز در دو هفته گذشته در مسابقات انفرادی حضور داشته است. آیا این روند ادامه خواهد داشت؟

روش دانلود

دانلود راو 6 مارس 2023 به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.