دانلود راو 7 آگوست 2023

دانلود راو 7 آگوست 2023

دانلود راو 7 آگوست 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : شانزدهم مرداد

درباره شو

دانلود راو 7 آگوست 2023 : نخستین قسمت راو پس از سامراسلم و چهار شو مانده به پیبک این شو است.، اپیزود نهایی سامراسلم 2023 خواهد بود و شروع به ساخت سریع برای Payback 2023 خواهد کرد.

تنش بین روز قیامت افزایش یافته است و باید دید به چه چیزی منجر می شود. بعد از پیروزی ست رولینز و کودی رودز در سامراسلم چه اتفاقی می افتد؟ بکی و تریش چگونه برای مبارزه سه گانه خود آماده می شوند؟ برای پیش‌نمایش و کارت بازی WWE RAW قسمت 7 اوت 2023، زیر را بررسی کنید.

تنش در جاجمنت دی!

ست رولینز و فین بالور یکی دیگر از آثار کلاسیک خود را در SummerSlam به نمایش گذاشتند. دامیان پریست با کیف MITB خود بیرون بود اما این فقط بالور را عصبانی کرد. Dominik Mysterio و Rhea Ripley نیز برای کمک به Balor آمدند. اما، رولینز پس از استفاده از یک سردرگمی دیگر بین Balor و Priest، همچنان توانست در سمت برنده ظاهر شود.

چیزی مشابه در Money in the Bank نیز انجام شد، اما Balor و Priest اختلافات خود را حل کردند. آیا بالر این بار به پریست گوش خواهد داد؟ همچنین، رولینز می‌خواهد به‌عنوان رقیب بعدی‌اش، روز داوری را پشت سر بگذارد. اما، آیا چنین خواهد شد؟ در حال حاضر شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه یک مسابقه سه گانه برای Payback بین Rollins، Balor و Priest تنظیم شده است.

آینده کودی رودز چیست؟

ما جنبه متفاوتی از براک لزنر را دیدیم که پس از اینکه کودی او را در سامراسلم شکست داد، دست کودی رودز را بالا برد. این سه گانه با یک برد بزرگ به نتیجه رضایت بخشی برای کودی رسید. اکنون، دوباره این سوال مطرح می‌شود که آینده کودی چیست؟ او قبل از اینکه لزنر دوباره او را نامزد کند، در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان سعی کرد با رولینز درگیر شود. آیا او اکنون تمرکز خود را به سمت عنوان قهرمانی جهان معطوف خواهد کرد؟

بکی و تریش!

بکی لینچ و تریش استراتوس قرار است در 14 آگوست قسمت RAW پس از ماه ها رفت و برگشت با هم درگیر شوند. تریش و بکی هفته گذشته از بکی پیشی گرفتند و او را کتک زدند. این هفته سعی خواهند کرد با بکی چه کنند؟

چالش جدید برای عنوان آی سی

گانتر توانست عنوان خود را در برابر درو مک اینتایر با تغییرات مشکوک وقایع حفظ کند. درو احتمالاً یک ضربه دیگر به عنوان قهرمانی درخواست خواهد کرد. با این حال، چالش دیگری در انتظار گانتر است. چاد گیبل هفته گذشته از چالش 5 دقیقه ای مقابل گونتر جان سالم به در برد. او همچنین لودویگ قیصر و جیوانی وینچی از Imperium را از Battle Royal در سامراسلم حذف کرد. مطمئناً می توانیم انتظار داشته باشیم که آکادمی آلفا به رقابت خود با Imperium ادامه دهد و به نوبه خود گیبل به رقابت خود با Gunther ادامه دهد..دانلود راو 7 آگوست 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.