دانلود رسلمنیا 2022

دانلود رسلمنیا 2022 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک و تک فروش

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2022 : WrestleMania 2022 سی و هشتمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد به‌عنوان یک رویداد دو شبه در تاریخ‌های 2 و 3 آوریل 2022 در استادیوم AT&T در شهر متروپلکس دالاس-فورث در آرلینگتون، تگزاس برگزار شد.این رویداد چهارمین رسلمنیا بود که در ایالت تگزاس (پس از ایکس سون، 25 و 32) و دومین رسلمنیا بعد از رسلمنیا 32 در سال 2016 در ورزشگاه AT&T برگزار شد. این سومین رسلمنیا بود که براک لزنر در مقابل رومن رینز به نمایش گذاشته شد.

این رویداد نقدهای متفاوت و مثبتی از منتقدان دریافت کرد، آنها مسابقات قهرمانی زنان راو، مسابقه قهرمانی تیم راو تگ، جانی ناکسویل در مقابل سامی زین، ادج در مقابل ای جی استایلز، بازی پت مک آفی و لوگان پل، کودی رودز در مقابل ست “فریکین” را ستودند. رولینز، و بازگشت استیو آستین به درون رینگ «Stone Cold» در حالی که از رویداد اصلی برای Night 2، شیمس و ریج هالند در برابر روز جدید، و بررسی وینس مک ماهون در برابر مک آفی انتقاد می کرد.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد در مجموع شامل 16 مسابقه بود که هفت مسابقه در شب اول و 9 مسابقه در شب دوم انجام شد. در یک مسابقه بداهه که به عنوان رویداد اصلی شب 1 عمل کرد، استیو آستین “Stone Cold” کوین اونز را در یک مسابقه No Holds Barred شکست داد، که اولین مسابقه آستین پس از رسلمنیا XIX در سال 2003 و آخرین مسابقه حرفه ای او بود. این رویارویی در ابتدا به عنوان یک نسخه ویژه از “KO Show” اوونز با آستین به عنوان مهمان ویژه تبلیغ شده بود.

سایر مسابقات برجسته شاهد شکست کودی رودز بازگشتی بود که ست “فریکین” رولینز را شکست داد، شارلوت فلیر روندا روسی را شکست داد تا قهرمانی زنان اسمکدان را حفظ کند، و بیانکا بلیر با شکست دادن بکی لینچ قهرمان مسابقات راو زنان شد. در رویداد اصلی برای Night 2، قهرمان جهانی اسمک‌دان، رومن رینز، قهرمان راو دبلیو دبلیو ای، براک لزنر را شکست داد و هر دو عنوان را به دست آورد و به عنوان قهرمان جهانی WWE شناخته شد.

در دیگر مسابقات برجسته، جانی ناکسویل جکاس در مسابقه Anything Goes سامی زین را شکست داد و اج بر ای جی استایلز پیروز شد. در شب 2 همچنین وینس مک‌من، رئیس WWE، مفسر اسمک‌دان، پت مک‌آفی، را در یک مسابقه بداهه پس از شکست مک‌آفی آستین تئوری، شکست داد و اولین مسابقه مک‌من از سال 2012 و آخرین مسابقه حرفه‌ای او بود. همچنین در شب 2، تیم ساشا بنکس و نائومی قهرمان تگ تیم زنان WWE در یک مسابقه چهار طرفه تگ تیمی شدند. این آخرین بازی پرداخت به ازای نمایش توسط بانک و نائومی در WWE بود.

داستان

یا چندین سال، پل هیمن وکیل براک لزنر بود. پس از اینکه لزنر پس از رسلمنیا 36 در آوریل 2020 وقفه گرفت، هیمن مشاور ویژه رومن رینز در آگوست شد و او را برای برنده شدن در مسابقات قهرمانی جهانی اسمکدان راهنمایی کرد.

پس از اینکه رینز عنوان را در سامراسلم در آگوست 2021 حفظ کرد، لزنر به دبلیو دبلیو ای بازگشت و با رینز مقابله کرد، همچنین به این معنی بود که هیمن همچنان مدافع او بود.دو ماه بعد در Crown Jewel، رینز لزنر را شکست داد تا قهرمانی جهانی را با کمک The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) حفظ کند.دانلود رسلمنیا 2022 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.