دانلود رودبلاک 2016

دانلود رودبلاک 2016 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رودبلاک 2016 : رودبلاک (با نام اصلی March to WrestleMania: Live from Toronto) اولین رویداد کشتی کج از سری Roadblock بود. که توسط WWE تولید شد. این رویداد به طور انحصاری در شبکه WWE پخش شد. و در 12 مارس 2016 در Ricoh Coliseum در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد. عنوان این رویداد اشاره ای به موقعیت آن در “جاده به رسلمنیا” بود.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد نه مسابقه (شامل دو مسابقه تاریک) برگزار شد. رویداد اصلی شاهد بود که تریپل اچ دین امبروز را شکست داد و قهرمانی سنگین وزن جهان WWE را حفظ کرد. دیگر مسابقات برجسته شامل The New Day (Big E و Kofi Kingston). حفظ قهرمانی تگ تیم WWE در برابر لیگ ملل (شیموس و کینگ بارت). در مبارزه آغازین، The Revival (دش وایلدر و اسکات داوسون) با حفظ تیم تگ NXT بود. قهرمانی در برابر انزو آمور و کالین کسیدی، براک لزنر بری وایت و لوک هارپر را در یک مسابقه هندیکپ 2-1 شکست داد. و شارلوت در آخرین دفاع تلویزیونی از مسابقات قهرمانی دیواس قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای را در برابر ناتالیا حفظ کرد.

تاریخچه سامراسلم

تبلیغ کشتی حرفه‌ای آمریکایی WWE در اصل یک نمایش خانگی برای 12 مارس 2016 در Ricoh Coliseum در تورنتو، انتاریو، کانادا برنامه‌ریزی شده بود. و عنوان آن “مارش به رسلمنیا: زنده از تورنتو” بود. WWE برای پیشرفت بیشتر در رسلمنیا 32 در ماه بعد، تصمیم گرفت این رویداد را به صورت زنده و منحصراً در سرویس پخش آنلاین خود، شبکه WWE پخش کند. آنها همچنین نام رویداد را به Roadblock تغییر دادند که اشاره ای به موقعیت آن در “جاده به رسلمنیا” بود.

داستان

در اپیزود راو در 29 فوریه، دین امبروز تریپل اچ را برای مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE به چالش کشید. در اواخر همان شب، تریپل اچ در مسابقه آمبروز مقابل آلبرتو دل ریو دخالت کرد. و باعث محرومیت شد. آمبروز به تریپل اچ حمله کرد. اما تریپل اچ با یک شجره نامه هجوم او را متوقف کرد. او سپس قبل از حمله مجدد به آمبروز، چالش را پذیرفت. این مسابقه قرار بود در جاده بلوک برگزار شود.

روش دانلود

دانلود رودبلاک 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد. روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.