رودبلاک اند آف لاین 2016

رودبلاک اند آف لاین 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رودبلاک اند آف لاین 2016

دانلود رودبلاک اند آف لاین 2016 : Roadblock: End of the Line دومین رویداد کشتی کج از نوع Roadblock بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. در حالی که اولین Roadblock به طور انحصاری در شبکه WWE پخش شد. این رویداد دوم نیز از طریق رسانه های سنتی پرداخت به ازای مشاهده (PPV) پخش شد. در 18 دسامبر 2016 در PPG Paints Arena در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار شد. نام رویداد اشاره‌ای به این بود که آخرین PPV WWE در سال 2016 بود. این آخرین بار تا سال 2022 بود که WWE رویداد را به عنوان یک برنامه تلویزیونی ویژه برای برند NXT احیا کرد.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش Kickoff. در مسابقه اصلی، قهرمان جهانی دبلیو دبلیو ای، کوین اونز، با رد صلاحیت زمانی که کریس جریکو به اوونز حمله کرد. عنوان قهرمانی رومن رینز را در برابر قهرمان ایالات متحده حفظ کرد. سایر مسابقات برجسته عبارتند از: تیم سزارو و شیمس، شکست دادن نیو دی (بیگ ای و کوفی کینگستون). برای قهرمانی تیم راو تگ، پایان دادن به سلطنت ثبت رکورد نیو دی در 483 روز، حفظ قهرمانی کشتی کروز WWE در برابر برایان کندریک و ریچ سوان. تی جی پرکینز، ست رولینز کریس جریکو را شکست داد. و شارلوت فلیر ساشا بنکس را در وقت اضافه یک مسابقه 30 دقیقه ای مرد آهنی شکست داد و رکورد چهارمین قهرمانی زنان خام را به دست آورد.

تاریخچه رودبلاک

در مارس 2016، WWE رویدادی با عنوان Roadblock برگزار کرد. که در اصل یک نمایش خانگی بود که به یک رویداد انحصاری شبکه WWE برای ساخت بیشتر به سمت رسلمنیا 32 تبدیل شد. این نام اشاره ای به موقعیت آن در “جاده ای به رسلمنیا” بود. پس از معرفی مجدد افزونه برند در جولای، جایی که تبلیغات دوباره فهرست اصلی خود را به دو برند مجزا به نام‌های راو و اسمک‌دان تقسیم کرد. که کشتی‌گیران به طور انحصاری به اجرای برنامه اختصاص داشتند.

این تبلیغ پرداخت به ازای هر بازدید (PPV) انحصاری برند را به ارمغان آورد. نام Roadblock به نوبه خود برای رویداد انحصاری Raw PPV و WWE Network که در 18 دسامبر 2016 در PPG Paints Arena در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار شد، دوباره استفاده شد. این دومین رویداد Roadblock به دلیل اینکه آخرین PPV سال WWE بود، Roadblock: End of the Line نام داشت.

داستان

پرداخت به ازای نمایش واقعی با The New Day (Big E و Kofi Kingston) آغاز شد که از قهرمانی Raw Tag Team در برابر سزارو و شیموس دفاع کردند. در طول مسابقه، هر چهار رقیب حرکات و تمام کننده های خود را اجرا کردند، اما نتوانستند برنده شوند. همچنین خاویر وودز در چند نوبت در مسابقه دخالت کرد اما شیمس و سزارو در مسابقه ماندند. در پایان، در حالی که شیمس در حال رسیدن به یک تگ بود، سزارو وانمود کرد که تگ می کند و وارد رینگ شد. کینگستون، با فرض اینکه سزارو مرد قانونی بود، Trouble in Paradise را روی سزارو اعدام کرد. و سعی کرد فقط برای شیمس او را سنجاق کند تا او را برای یک پیروزی بی‌نظیر جمع کند، بنابراین به رکورد 483 روز سلطنت نیو دی پایان داد.

در مرحله بعد، سامی زین در مسابقه ای به مصاف براون استرومن رفت که باید از محدودیت زمانی 10 دقیقه ای جان سالم به در می برد. استرومن در بیشتر بازی تسلط داشت. در حدود چهار دقیقه مانده به مسابقه، میک فولی ظاهر شد و تصور می کرد که حوله را برای زین پرتاب کند. اما زین حوله را بین جمعیت پرت کرد. سپس زین استرومن را به پست رینگ فرستاد. لحظاتی بعد، استرومن به زین حمله کرد، که از مسیر خارج شد. و باعث شد استرومن به منطقه نگهبان زمان تصادف کند. هنگامی که استرومن شمارش را شکست داد، زین یک کراس بادی با طناب بالا را برای یک نزدیکی اجرا کرد. زین سپس یک ضربه هلووا را روی استرومن اجرا کرد که محدودیت زمانی تمام شده بود. زین برنده اعلام شد.

روش دانلود

دانلود رودبلاک اند آف لاین 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.