دانلود رودبلاک 2016

دانلود رودبلاک 2016 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رودبلاک 2016 : رودبلاک (با نام اصلی March to WrestleMania: Live from Toronto) اولین رویداد کشتی کج رودبلاک بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد به طور انحصاری در شبکه WWE پخش شد. و در 12 مارس 2016 در Ricoh Coliseum در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد. عنوان این رویداد اشاره ای به موقعیت آن در “جاده به رسلمنیا” بود.همچنین این اولین باری بود که WWE از سال 2009 رویدادی را در کانادا برگزار کرد.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد نه مسابقه (شامل دو مسابقه تاریک) برگزار شد. رویداد اصلی شاهد بود که تریپل اچ دین امبروز را شکست داد و قهرمانی سنگین وزن جهان WWE را حفظ کرد. سایر مسابقات برجسته شامل The New Day (Big E و Kofi Kingston) با حفظ قهرمانی تگ تیم WWE در برابر لیگ ملل (شیموس و کینگ بارت) در مبارزه افتتاحیه، The Revival (دش وایلدر و اسکات داوسون) تگ تیم NXT را حفظ کرد. چمپیونشیپ در برابر انزو آمور و کالین کسیدی، براک لزنر بری وایت و لوک هارپر را در یک مسابقه هندیکپ 2-1 شکست داد و شارلوت در آخرین دفاع تلویزیونی قهرمانی دیواس قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای را در برابر ناتالیا حفظ کرد.

داستان

در رویال رامبل، براک لزنر لوک هارپر، اریک روآن و براون استرومن از خانواده وایات را از مسابقه رویال رامبل حذف کرد. با این حال، این سه نفر دوباره وارد رینگ شدند و لزنر را از مسابقه حذف کردند. در اپیزود سوم مارس اسمکدان، مسابقه ای بین لزنر و بری وایات برای Roadblock برنامه ریزی شده بود.

در اپیزود راو در 29 فوریه، دین امبروز تریپل اچ را برای مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE به چالش کشید. در اواخر همان شب، تریپل اچ در مسابقه آمبروز مقابل آلبرتو دل ریو دخالت کرد. و باعث محرومیت شد. آمبروز به تریپل اچ حمله کرد. اما تریپل اچ با یک شجره نامه هجوم او را متوقف کرد. او سپس قبل از حمله مجدد به آمبروز، چالش را پذیرفت. این مسابقه قرار بود در جاده بلوک برگزار شود.دانلود رودبلاک 2016 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2016 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.