دانلود رویال رامبل 2019

دانلود رویال رامبل 2019 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2019 : رویال رامبل 2019 سی و دومین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های راو، اسمکدان و 205 لایو این تبلیغات برگزار شد. این رویداد در 27 ژانویه 2019 در Chase Field در فینیکس، آریزونا برگزار شد. در طول این رویداد، WWE گزارش داد که 48193 نفر در این رویداد حضور داشتند.

نتایج مسابقات رویداد

در مجموع، 10 مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، ست رولینز از راو در مسابقه رویال رامبل مردان با حذف آخرین براون استرومن، آن هم از راو، پیروز شد، در حالی که بکی لینچ از اسمک‌دان، با حذف شارلوت فلیر، همچنین از اسمک‌دان، در مسابقه رویال رامبل زنان پیروز شد. در مبارزه افتتاحیه، لینچ در مسابقه قهرمانی زنان اسمکدان مقابل آسوکا شکست خورد. سایر مسابقات برجسته عبارتند از: براک لزنر که قهرمانی جهانی راو را در برابر فین بالر حفظ کرد، دنیل برایان با شکست دادن ای جی استایلز قهرمانی دبلیو دبلیو ای اسمکدان را حفظ کرد و روندا روسی با شکست دادن ساشا بنکس، قهرمانی زنان راو را حفظ کرد. این رویداد همچنین بازگشت جف جارت را به نمایش گذاشت که در اولین مسابقه WWE از زمان No Mercy در اکتبر 1999 شرکت کرد.

داستان

در TLC: Tables, Ladders & Chairs، Fabulous Truth (Carmella و R-Truth) Mahalicia (Alicia Fox و Jinder Mahal) را شکست داد و فصل دوم Mixed Match Challenge را برد. جایزه آنها برای برنده شدن هر کدام کسب مقام #30 در مسابقات رویال رامبل مربوطه خود در پرداخت به ازای مشاهده بود.در هفته‌های بعد از TLC، کشتی‌گیران متعددی برای هر دو مسابقه رامبل معرفی شدند.

در Crown Jewel، براک لزنر براون استرومن را شکست داد تا قهرمانی جهان را که در آن زمان خالی بود، دوباره به دست آورد، تا حدی به لطف مدیر کل وقت، بارون کوربین.[14] در TLC، استرومن کوربین را در یک مسابقه میز، نردبان و صندلی شکست داد، بنابراین کوربین را از قدرت اقتدار خود سلب کرد و یک مسابقه قهرمانی جهانی را در برابر لزنر در رویال رامبل به دست آورد.دانلود رویال رامبل 2019 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.