دانلود رویال رامبل 2022

دانلود رویال رامبل 2022 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2022 : رویال رامبل 2022 سی و پنجمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 29 ژانویه 2022، در The Dome در مرکز آمریکا در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد و اولین رویال رامبل بود که به صورت زنده از Peacock پخش شد. همچنین اولین PPV WWE بود که در دیزنی + Hotstar در اندونزی پخش زنده شد.WWE SmackDown!

این رویداد با نقدهای منفی طرفداران و منتقدان مواجه شد، رویال رامبل مردانه به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفت، در حالی که رویال رامبل زنان به دلیل پایان آن مورد انتقاد قرار گرفت. با وجود این، مسابقه بین رولینز و رینز مورد تحسین گسترده قرار گرفت.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد شش مسابقه برگزار شد. در رویداد اصلی، براک لزنر در مسابقه رویال رامبل مردان پس از باخت قهرمانی دبلیو دبلیو ای به بابی لشلی در اوایل شب، برنده شد و اولین قهرمان سابق جهان شد که در همان شبی که عنوان را از دست داد، در مسابقه همنام پیروز شد. این همچنین باعث شد که او نهمین برنده دو بار رویال رامبل شود، اولین بار در سال 2003 برنده آن شد و رکورد طولانی ترین زمان بین بردهای رویال رامبل (19 سال) و همچنین کمترین زمان صرف شده در مسابقه قبل از بردن آن را به نام خود ثبت کرد. 2:30).

مسابقه رویال رامبل دیواز توسط Ronda Rousey در اولین حضورش در WWE پس از رسلمنیا 35 در آوریل 2019 برنده شد. در مبارزه آغازین، ست “فریکین” رولینز قهرمان جهانی رومن رینز را با محرومیت شکست داد. با این حال، از آنجایی که عناوین با رد صلاحیت تغییر نمی کنند مگر اینکه شرط شود، رینز حفظ شد. قابل توجه است که جانی ناکسویل بازیگر/بدلکار Jackass و Bad Bunny خواننده رگیتون در رویال رامبل مردان ظاهر شدند و میکی جیمز قهرمان جهانی Impact Knockouts در مسابقات زنان ظاهر شد. این همچنین آخرین رویداد WWE برای مفسر اسپانیایی کارلوس کابررا بود.

داستان

در روز اول، جانی ناکسویل بازیگر و بدلکار Jackass اعلام کرد که در مسابقه رویال رامبل مردان شرکت خواهد کرد.[13] در اسمکدان بعدی، سامی زین با ناکسویل در پشت صحنه روبرو شد و ادعا کرد که ناکسویل صلاحیت شرکت در مسابقه رویال رامبل را ندارد و همچنین فرصت حضور در آن را به دست آورده است. بعد از اینکه زین مسابقه خود را در آن شب باخت، ناکسویل به سمت رینگ دوید و زین را از طناب بالایی پرت کرد. مایک رم گوینده رینگ سپس اعلام کرد که ناکسویل رسماً برای مسابقه رویال رامبل واجد شرایط شده است که باعث نارضایتی زین شد.

در اپیزود هفتم ژانویه اسمک‌دان، شارلوت فلیر، قهرمان زنان اسمک‌دان، 18 زن را معرفی کرد که در مسابقه رویال رامبل زنان شرکت می‌کردند، از جمله تالار مشاهیر WWE و کهنه‌سربازان، و به‌ویژه، میکی جیمز، قهرمان جهانی Impact Knockouts. اولین بار WWE آشکارا یکی از قهرمانی های Impact را در برنامه های متعارف خود تأیید کرد. علاوه بر این، فلیر اعلام کرد که او نیز در این مسابقه شرکت خواهد کرد و اظهار داشت که او اولین قهرمان دیواز است که برنده رویال رامبل می شود.دانلود رویال رامبل 2022 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.