دانلود ریج این د کیج 1996

دانلود ریج این د کیج 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ریج این د کیج 1996 : Rage in the Cage : In Your House ششمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 18 فوریه 1996 در باغ لوئیزویل در لوئیزویل، کنتاکی برگزار شد. پنج مسابقه در پی پر ویو پخش شد. همچنین سه مسابقه تاریک و یک مسابقه به صورت رایگان برای همه ضبط شده بود.

رویداد اصلی نمایش، مسابقه قفس فولادی بود که در آن برت هارت، قهرمان سنگین وزن WWF جهان، از عنوان قهرمانی در برابر دیزل دفاع کرد. با راه اندازی شبکه WWE در سال 2014، این نمایش به صورت درخواستی در دسترس قرار گرفت. با این حال، شامل سه مسابقه تاریک که پس از نمایش اصلی برگزار می شود، نمی شود.

مسابقات

رقابت دیگری که منجر به این رویداد شد، بین شاون مایکلز و اوون هارت بود. در پاییز 1995، مایکلز به دلیل آسیب دیدگی در یک حمله واقعی، از کشتی وقفه گرفت. مایکلز بازنشستگی را کنایه زد اما در ژانویه 1996 بازگشت و در مسابقه رویال رامبل 1996 پیروز شد و فرصت قهرمانی در رسلمنیا دوازدهم را برای او به ارمغان آورد. با این حال، اوون هارت مایکلز را مورد تمسخر قرار داد و مدعی اعتبار برای مصدومیت شد که منجر به برگزاری مسابقه ای در این رویداد شد که در آن مایکلز فرصت قهرمانی خود را به خطر انداخت.

داستان

در سال 1995 برت هارت در سری Survivor با شکست دیزل قهرمان سنگین وزن جهانی WWF شد. دیزل که در تمام دوران قهرمانی خود یک چهره بود، شروع به نشان دادن تمایلات بیشتر و بیشتر به پاشنه پا چه در سبک کشتی خود و چه در اظهار نظر نسبت به سایر کشتی گیران کرد. در رویال رامبل در سال 1996، او در جریان مسابقه عنوان قهرمانی هارت در مقابل آندرتیکر به داور ارل هبنر حمله کرد که به قیمت فرصت قهرمانی او تمام شد. پس از این، برت هارت قرار بود در بازی In Your House 6 از قهرمانی در برابر دیزل دفاع کند. برای جلوگیری از هرگونه تداخل خارجی، این مسابقه در داخل قفس فولادی قرار گرفت.

در نوامبر 1995، 1-2-3 Kid به ریزر رامون روی آورد و به شرکت میلیون دلاری پاشنه تد دیبیاس پیوست. این باعث می‌شود که این دو در یک مسابقه تگ تیمی در In Your House 5 مقابل یکدیگر قرار بگیرند، قبل از اینکه دشمنی آنها یک ماه پس از اینکه گلدوست قهرمانی بین قاره‌ای رامون را دنبال کرد، به پایان برسد. در رویال رامبل 1996، پس از مداخله 1-2-3 کید در مسابقه رامون در برابر گلدوست و به قیمت قهرمانی بین قاره ای، دشمنی دوباره شروع شد.دانلود ریج این د کیج 1996 همچنین آرشیو رویدادهای کشتی کج سال 1996 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.