دانلود ریونج آو د تیکر 1997

دانلود ریونج آو د تیکر 1997

دانلود ریونج آو د تیکر 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ریونج آو د تیکر 1997 : Revenge of the Taker: In Your House چهاردهمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد.این رویداد در 20 آوریل 1997 در یادبود جنگ جامعه روچستر در روچستر، نیویورک برگزار شد. پنج مسابقه در بخش PPV این رویداد نشان داده شد. همچنین دو مسابقه تاریک و یک مسابقه برای پیش نمایش رایگان برای همه وجود داشت.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، استون کلد استیو آستین با برت هارت مبارزه کرد. آندرکارد شامل آندرتیکر دفاع از قهرمانی WWF در برابر بشریت، راکی مایویا مدافع قهرمانی بین قاره‌ای WWF در برابر ساویو وگا، و اوون هارت و بولداگ بریتانیایی دفاع از قهرمانی تگ تیم WWF در برابر لژیون عذاب (هاک و حیوانات) بود.

داستان

دشمنی اصلی در خانه شما 14 بین استون کلد استیو آستین و برت هارت بود. رقابت آنها در سال 1996 پس از قهرمانی آستین در مسابقات King of the Ring در سال 1996 آغاز شد و شروع به تمسخر هارت کرد که در آن زمان غیرفعال بود. آستین در سخنرانی های خود به هارت توهین کرد تا هارت بتواند چالش او را برای مسابقه قبول کند. هارت در اکتبر بازگشت و چالش آستین را پذیرفت، با این دو در سروایور سریز که در آن هارت آستین را شکست داد.رقابت آنها ادامه یافت زیرا هارت و آستین دو شرکت کننده نهایی در مسابقه رویال رامبل در سال 1997 بودند.

هارت در اصل آستین را از مسابقه حذف کرده بود اما حذف آستین غیر رسمی در نظر گرفته شد زیرا مقامات آن را ندیده بودند زیرا آنها درگیر درگیری بین کشتی گیران حذف شده منکیند و تری فانک بودند.آنها در یک مسابقه حذفی چهار گوشه برای قهرمانی خالی WWF در In Your House 13: Final Four شرکت کردند که هارت برنده شد.دانلود ریونج آو د تیکر 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.