دانلود سوپر شو داون 2018

دانلود سوپر شو داون 2018 با کیفیت اورجینال

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

معرفی رویداد

دانلود سوپر شوداون 2018 – Super ShowDown 2018 نخستین رویداد سوپر شوداون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از راو، اسمکدان و 205 لایو برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های راو، اسمکدان و 205 لایو برگزار شد. این رویداد در 6 اکتبر 2018 در زمین کریکت ملبورن در ملبورن، ویکتوریا، استرالیا برگزار شد. این اولین رویداد پرداخت به ازای WWE بود که در استرالیا برگزار شد، که بعداً بازگشت خود را به کشور برای Elimination Chamber اعلام کردند که در 24 فوریه 2024 برنامه ریزی شده بود.

این رویداد با استقبال متفاوت و مثبت منتقدان مواجه شد. اگرچه مسابقات شش نفره تیم، مسابقات قهرمانی وزن کروزر، قهرمانی تگ تیم اسمکدان و مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بسیار مورد تحسین قرار گرفت، اما مسابقه دنیل برایان در مقابل میز و رویداد اصلی مورد انتقاد قرار گرفت.

مسابقات رویداد

در این مراسم ده مسابقه به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، تریپل اچ آندرتیکر را در یک مسابقه بدون رد صلاحیت شکست داد که به عنوان “آخرین بار همیشه” نامگذاری شد. در مسابقه ماقبل آخر، دنیل برایان، The Miz را شکست داد تا یک مسابقه برای قهرمانی اسمکدان WWE کسب کند. در دیگر مسابقات برجسته، شیلد (رومن رینز، ست رولینز، و دین امبروز) براون استرومن، دالف زیگلر و درو مک اینتایر را شکست داد، ای جی استایلز با ساموآی جو را با سابمیشن بدون شمارش، بدون رد صلاحیت شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند. و بادی مورفی سدریک الکساندر را شکست داد و قهرمانی WWE Cruiserweight 205 Live را به دست آورد.

داستان

در 16 ژوئن 2018، مسابقه بین The Undertaker و Triple H برای Super Show-Down برنامه ریزی شده بود. در اپیزود 20 آگوست راو، تریپل اچ در مورد اینکه چگونه با اکراه ریمچ را به عنوان آخرین مسابقه بین این دو در رسلمنیا XXVIII پذیرفت، صحبت کرد. (مسابقه Hell in a Cell با شاون مایکلز به عنوان داور مهمان) به عنوان “پایان یک عصر” نامگذاری شد. تریپل اچ اضافه کرد که شعار این مسابقه “آخرین بار همیشه” خواهد بود. در قسمت 17 سپتامبر، این مسابقه فاش کرد که کین در گوشه آندرتیکر و مایکلز در گوشه تریپل اچ خواهند بود.دانلود سوپر شوداون 2018 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2018 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.