دانلود پیبک 2015

دانلود پیبک 2015 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود پیبک 2015 : Payback 2015 سومین رویداد کشتی کج از سری پیبک بود که توسط WWE تولید شد. در 17 می 2015 در رویال فارمز آرنا در بالتیمور، مریلند برگزار شد. و اولین Payback بود که خارج از حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد. موضوع این رویداد کشتی گیرانی بود که به دنبال بازپرداخت در برابر حریفان خود بودند.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد که دو مسابقه در پیش نمایش کیک آف برگزار شد. در رویداد اصلی، ست رولینز رومن رینز، دین امبروز و رندی اورتون را در یک مسابقه چهار جانبه مهلک شکست داد. تا قهرمانی سنگین وزن جهان WWE را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، The New Day (بیگ ای و کوفی کینگستون) سزارو و تایسون کید را در یک مسابقه پاییز دو بر سه شکست داد. تا قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای را حفظ کند، بری وایات رایبک را شکست داد. و جان سینا روسف را در بازی شکست داد. یک مسابقه “من ترک” برای حفظ قهرمانی WWE ایالات متحده. این رویداد 54000 خرید (به استثنای بازدیدهای شبکه WWE) فروخت که نسبت به 67000 خرید سال قبل کاهش داشت.

داستان

در Extreme Rules، جان سینا با شکست Rusev در یک مسابقه زنجیره ای روسیه، قهرمانی ایالات متحده را حفظ کرد. بعداً در این رویداد، پس از مشورت با The Authority، لانا اظهار داشت که سینا از عنوان قهرمانی در برابر Rusev در مسابقه “I Quit” در این رویداد دفاع خواهد کرد.

در Extreme Rules، ست رولینز در یک مسابقه قفس فولادی رندی اورتن را شکست داد. تا پس از دخالت کین، جیمی نوبل و جوی مرکوری، قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند. در قسمت 27 آوریل Raw، اعلام شد. که در نتیجه رای گیری در برنامه WWE، رولینز قرار است در یک مسابقه تهدید سه گانه از عنوان قهرمانی در برابر اورتون و رومن رینز دفاع کند. در اپیزود راو در 4 می، دین امبروز در یک مسابقه بدون عنوان رولینز را شکست داد. و طبق شرط قبل از مسابقه، او به مسابقه اضافه شد و بدین ترتیب مسابقه به چهار راه مرگبار تبدیل شد. در اپیزود 11 می راو، تریپل اچ تصمیم گرفت که اگر رولینز عنوان را از دست بدهد، کین دیگر مدیر عملیات WWE نخواهد بود.

روش دانلود

دانلود پیبک 2015 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.